Anbefalte innlegg

Lurer på om noen her har erfaring med audituning tidligere [bilogtele], tenkte det var på tide å slenge en chip i ny bilen, har brukt bo racing på tidligere biler, men har fått nok av ham får å si det pent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hørte at Bergen bilelektronikk på midtun hadde erfaring med audi, har ikke vært der selv enda ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei bergen bilelektronikk leverer berre powerbokser og det vert ikkje heilt det samme som skikkelig chiping/omprogramering.

 

Men eg kan jo hjelpe deg:) Då me e forhandler av for Flissundet motorservice

(http://www.tuningspesialisten.no) i bergens området

 

Ingve

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har en som gjør det for de ettersom jeg har forstått. tidligere noorspeed viss ikke jeg tar feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey sikkert Brede då. Berre ser på sidene deires at dei har sånne bokser

så tenkte at det var berre det dei solgte, men alle kan ta feil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bergen bilelektronikk leverer chip til 1.8T motorene, samme gjør også Bil & Tele( som har byttet navn til noe annet?) Der har vel klubben noen rabatter også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare gode erfaringer med Auto-Sentrum AS (tidligere Bil og Tele) og har ingen problemer med å anbefale dem. Min RS4 har fått og får fremdeles god behandling der. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey sikkert Brede då. Berre ser på sidene deires at dei har sånne bokser

så tenkte at det var berre det dei solgte, men alle kan ta feil:)

 

Har hørt mye bra om dere, kan anbefales sier de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om noen her har erfaring med audituning tidligere [bilogtele], tenkte det var på tide å slenge en chip i ny bilen, har brukt bo racing på tidligere biler, men har fått nok av ham får å si det pent.

 

hei stian... jeg hvet det er en i norheimsund som er utrolig dyktig med audi..

husker ikke helt hva han heter. men jeg har bare hørt mye bra om han..

tror faktisk vi i klubben har rabatter der og...

han er og anbefale....:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring med BO Racing men har bare hørt god ord frem til nå?? Hva er dine erfaringer der da, litt mer konkret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

autosentrum(bil og tele) monterte MTM dahlback chip i min,veldig fornøyd med resultat og service,har brukt BO tidligere,men fikk bedre pris hos autosentrum,kan anbefale de:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.