anbefale verksted i Kristiansand ?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har akkurat flyttet Kristiansand (Vågsbygd) fra Trondheim, og har bruk for nye verksteds-kontakter. Noen som har tips om flinke folk?

I Trondheim brukte jeg ES-tuning til oppgraderinger og Møller (VAG) til service, og var veldig fornøyd med begge.

Har snakka såvidt med Gumpen, men har ikke akkurat truffet noen inspirerte bilfolk der. Tips på hvem som har god peiling der oppe?

mvh Tormod

98' A4 1.8TQ

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til Agder!

Jeg har hørt om Kristiansand Bilverksted, som skal være et uavhengig VAG-verksted, startet av to karer som har mange års erfaring fra Gumpens. Har aldri vært der selv, så det er bare et tips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så er Autoteknikk en sikker vinner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på kr.sand bilverksted med min. Absolut å anbefale. Sier du at du er i vwaudi club, så slår de alle på pris. Hvertall på S4`en min.

f.eks. Reg.reim bytte m/deler 3000,- skifte tettningsring på diff (til aksling) under 1000,- m/del. firehjulskontroll M/justering 700,-

Og de er dyktige erfarene folk.

Mye skryt her nå, men har ikke hørt noe negativt om de.

Autoteknikk er også bra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk skal dere ha!

T

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi er bortimot naboer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha bilen inn på service i morra hos Einar's Verksted, ligger langs riksvei 406 mot Vegusdal. Fikk anbefalt stedet av lokale her på Birkeland, karen er visstnok veteran på VW... Bra peiling!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..Velkommen til Makrellkysten.. Ikke manfe Trøndere her nede, men vi trengs om vi skal gå i fra til en liten gruppe, til en etnisk minoritet...

Dette innlegget hadde ingen med "topic" men benyttet sjansen..

Velkommen

Mvh¨

Carl E

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt bilen både hos Autoteknikk og hos Gumpens. Er strålende fornøyd med Autoteknikk. Gumpens har jo gjort jobben de skulle men på 3 av 4 jobber så har ikke prisen jeg fikk oppgitt på forhånd stemt med det de ville ha etter at jobben ble gjort. Virker som om de av og til bare stikker fingern i været og henter et tall når de lager pristilbud :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.