Hjelp!! Alle blinklysa lyser hele tiden. (Passat 97 mod)

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg. tittet tilfeldig ut på bilen idag, så så jeg at alle blinklysa lyste konstant. trodde det kanskje var alarmen som hadde slått ut, så prøvde å låse og låse opp igjen. men virker ikke. lyser hele tiden, med bilen igang.skjer ikke noe når jeg prøver å blinke til siden eller prøver nødblinken.

endte med at jeg måtte kobla av batteriet for at det ikke skal tappe bilen helt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror jeg har funnet ut at det er alarmen, for noen hadde hørt bilens alarm gå. men jeg får ikke nullstilt den. noen idee noen ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror jeg har funnet ut at det er alarmen, for noen hadde hørt bilens alarm gå. men jeg får ikke nullstilt den. noen idee noen ???

Kanskje kjøre en selvdiagnose og slette feil, samt se hvilke sensorer som har utløst alarmen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skjedde med min bil og, men da var det en boks for belysning som var gåen.

Fikk ikke gjort noe med vagcom så jeg kjørte uten sikring på blinklysene til jeg fikk ny boks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sier boks for belysningen. kan du være litt mer spesifikk hvor denne boksen ligger og hvordan merket du at det var den som var gåen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

97 mod, den som da er lik opp til 2001 ( 3BG ? ) eller typen før denne. Om det er førstnevnte tipper jeg at varselblinkbryteren er hele synderen da denne har innebygget blinklysrele og har vært et problem på maaaaaaaange biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er 3B jeg har. skal prøve å koble ut varselblinken eg. det er den som er over setevarmen du mener da ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.