Anbefalte innlegg

Da nærmer det seg stygg fort den største eventen på Norsk jord og jeg gleder meg som en liten unge: rb :

Det er lite som kan samenlignes med lyden av en fullspekket WRC bil midt i tjukkeste granskogen, det blir vel og de eneste gangene jeg er å finne i de dype skoger med ett så fornøyd glis klistret om munnen: rock :

Var på Kandidat løpet i fjord og det var kjempe bra:tilber: dette er ett løp som er tillrettelagt for publikum. (jeg har vært på mange som ikke er det) Med litt planlegging kan man få med seg mye.

Er det flere som skal nedover fra Bergen?

 

Link til siden: http://www.rallynorway.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal kansje, har fått invitasjon til og vera med på eit opplegg med Flissundet motorservice. Buss transport rundt til dei forsjellige tinga fredag og lørdag:)

Kan verte gøy. Påmld innen kl1630 imorgen. så reiser event torsdags morgen vist eg bestemer meg for det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det bare 10dager igjen. Jeg lurte på om det er flere som skal nedover for det hadde vært koselig å samlet en liten gjeng uti de dype skoger? Det skal jo være sosialt og!!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har VIP biletter, men får dessverre ikke muligheten til å dra dit. Utrolig ergelig for jeg var der i fjor og det var et veldig ålreit arrangement, missunner alle som skal dit

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har VIP biletter, men får dessverre ikke muligheten til å dra dit. Utrolig ergelig for jeg var der i fjor og det var et veldig ålreit arrangement, missunner alle som skal dit

 

 

kan godt ta de bill jeg :P bor på Hamar og får alt servert på trappa. hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har VIP biletter, men får dessverre ikke muligheten til å dra dit. Utrolig ergelig for jeg var der i fjor og det var et veldig ålreit arrangement, missunner alle som skal dit

 

Tar gjerne billettene jeg og ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lovd de bort til noen venner dessverre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er flere overnattingsmuligheter igjen? Kan tenke meg at alt av hoteller er rimelig fullbooket, men nå har jeg ikke fått sjekket enda så.. Kunne tenkt meg en tur over men det frister lite med telt på denne tiden av året for og si det sånn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok ganske stappa rundtom. men alltids et vandrerhjem eller.no som har plass. hvis ikke kan du få leie sofaen for en tusing natta :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal være Marshal:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har også VIP billetter gjennom expert.. Med hotellovernatting, transport mellom fartsprøver, middag\fest, sponsorklær ++ ;)

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var masse ledige hytter på de campingene som stod der(på hjemmesidene) jeg ringte til de forskjellige og hørte forrige uke. Vi skal bo på Sillongen det er ett lite stykke å kjøre men det gjør ingen ting :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har også VIP billetter gjennom expert.. Med hotellovernatting, transport mellom fartsprøver, middag\fest, sponsorklær ++ ;)

 

Jan Brede

 

din forbanna heldig gris hehe jaja det er noen som har det!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har også VIP billetter gjennom expert.. Med hotellovernatting, transport mellom fartsprøver, middag\fest, sponsorklær ++ ;)

 

Jan Brede

 

du er expert mann du og? du får flagge litt med klubb logoen så får vi sørge for at vi får hilst : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du er expert mann du og? du får flagge litt med klubb logoen så får vi sørge for at vi får hilst : vinke :

 

Er vel et par hundre mann (og damer) som skal på vip opplegget.. så skal du dit er sannsynligheten for at vi møtes ganske stor ;)

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På hvilke hjemmesider sto det om hyttene?:confused::)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal til Hamar med noen kamerater. Flyr til Oslo og så blir det full bil og fullt hus på Hamar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar turen både til rally sweden og Rally Norway. Dette blir grisetøft.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rallynorway.no ja. takk :) kanskje det blir tur på denne gutten og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte å få med meg SS9, 11 og 13. Om jeg får med meg den gamle gjengen fra Nes/Kongsvinger så blir det nok mye bra kjøring imellom etappene også ;)

 

Om det var noen interesse for å kjøre flere i lag? Møtes ved Espa ca 0530 på lørdagen... ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da holder jeg på å pakke kjører i ettermiddag.... Se opp for en svær sølvfarget Transit med Fana Racingteam på sidene og en blå stripe på midten..... Da ses vi i skogen kanskje? Dette blir bra: rb : : rb :

tn_transi2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.