#1 Skrevet Januar 16, 2007 Tenkte jeg skulle bytte toppdekselpakning og ex.manifoil. Toppdekselpakningen er grei for den får man vel kjøpt løst? Men pakningene til manifoilen og turboen er jeg usikker på, får man kjøpt noe sett eller? Hvor skal det være pakning? Er forresten en 3b. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2007 krb selger rimelige sett til toppen, gjorde iallefall det før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2007 toppdekselpakningen er grei, men lurer mest på det andre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2007 Manifoilpakningen får du kjøpe løst! Møller har denne, men koster nesten 1000kr Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2007 Manifoilpakningen får du kjøpe løst! Møller har denne, men koster nesten 1000kr Mvh supert, nei det var ikke gratis: eek : hva med turboen/manifoilen a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2007 toppdekselpakningen er grei, men lurer mest på det andre;) var komplett med innsug og eks manifold det. billigere enn å kjøpe delene løst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2007 supert, nei det var ikke gratis: eek : hva med turboen/manifoilen a? Jeg betalte vell rundt 700 kr for pakning mellom turbo/DP, Turbo/EM og 2 pakninger som går mellom DP og WG.. den pakningen som sitter mellom EM og Topp er jeg usikker på men er helt sikkert ikkje billig. Er vell den so Aleksander her mener koster nesten 1000kr: bh : Til 3b motor seff Håper dette var litt svar i Edit : Dette var på Møller ja MVH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2007 Kan ihvertfal si at du får alle nødvendige pakninger; innsug, eksos, turbo, wg, osv hos møller. Der jeg handlet alle mine til den "nye" motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...