#1 Skrevet Januar 16, 2007 Har kjøpt meg komplett motor, girkasse og understell fra corrado vr6. Hvordan går dette i min golf II 1,8? Hva må gjøres? Passer det rett oppi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2007 Det skal passe rett oppi en golf ja, muligens litt små braketter som må lages, flyttes. Her er søkemotoren på forumet gode greier da dette har blitt gjort før. Du kan også sende en pm til Gøran Krogh, da han har gjort dette maaaange ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2007 Takk for tipset. Prøvde å søke litt, men fant bare forskjellige linker for godkjenning av det ferdige bygget. Men det er ikke det som er det interressante i første omgang, må først få det i... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2007 Andre innvendinger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2007 Kan dette forresten gå uten å bytte understell/bremser? Litt kjipt å måtte kjøpe nye felger og i samme slengen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2007 Send PM eller få kontakt med Gøran Krogh. Tipper han veit ALT om denne konverteringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 18, 2007 skal du bruke girkassen må du også bytte fra stag til waier gir og pedal settet må byttes, prøvde å finne en link til deg som forklarer hele prosessen fra gl til vr6 med dele liste å hele rukkelet, men fant bare denne som er litt vanskelig: http://www.jwelty.com/a2gtivr6.ans søk litt på vortex og google var der jeg fant den en gang! http://www.futrellautowerks.com/projects/89clvr6.htm her er den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 19, 2007 Mange takk=) Da har jeg lesestoff i helga... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...