Noen som har prøvd denne? (Verktøy)

Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Andreas Skotner

Ja, har en mening: Ikke bra... (Dette er ingen reklame, men hjelp til ett medlem, Lars-Inge).

 

Nei, dette er ikke reklame...du sier jo ikke at du selger den... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dremel og Proxxon er nok dyrere enn de andre, men jeg er helt sikker på at de holder lengre.

 

Motoreffekt er en ting, opplagring av spindler og motr noe annet.

Jeg har slitt ut et par billige slike på kort tid, Dremel'en har holdt i snart 10 år nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dremel og Proxxon er nok dyrere enn de andre, men jeg er helt sikker på at de holder lengre.

 

Motoreffekt er en ting, opplagring av spindler og motr noe annet.

Jeg har slitt ut et par billige slike på kort tid, Dremel'en har holdt i snart 10 år nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett tankekors angående pris og kvalitet er jo det tankekorset at da Dremel kom på norske markedet kostet den ca 400 kr. Så tok Bosch over importen av den, og prisen steg til omtrent det dobbelte. Og har mer eller mindre blitt der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett tankekors angående pris og kvalitet er jo det tankekorset at da Dremel kom på norske markedet kostet den ca 400 kr. Så tok Bosch over importen av den, og prisen steg til omtrent det dobbelte. Og har mer eller mindre blitt der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dremel kostet da 1200 kroner omtrent da vi fikk tilbud om den på jobben jeg jobbet på før..tror den var relativt ny da.

 

brukte den ganske mye hver dag uten noen problemer.

tviler på at noe du får kjøpt hos clas ohlson/biltema/europris kan matche kvaliteten...

 

har kjøpt noe verktøy på biltema fordi jeg liksom kun skal bruke det en gang..endel av det holder akkurat en gang også faktisk..(tenker med gru tilbake på torx settet jeg kjøpte, holdt akkurat til å skru av innerskjermene, de av plast, på A3'n)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dremel kostet da 1200 kroner omtrent da vi fikk tilbud om den på jobben jeg jobbet på før..tror den var relativt ny da.

 

brukte den ganske mye hver dag uten noen problemer.

tviler på at noe du får kjøpt hos clas ohlson/biltema/europris kan matche kvaliteten...

 

har kjøpt noe verktøy på biltema fordi jeg liksom kun skal bruke det en gang..endel av det holder akkurat en gang også faktisk..(tenker med gru tilbake på torx settet jeg kjøpte, holdt akkurat til å skru av innerskjermene, de av plast, på A3'n)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har vel Dremel en del forskjellige modeller også så vidt jeg vet.

 

Den rimeligste jeg har sett ligger på rundt 600,-...men det er en stund siden jeg så den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har vel Dremel en del forskjellige modeller også så vidt jeg vet.

 

Den rimeligste jeg har sett ligger på rundt 600,-...men det er en stund siden jeg så den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte min Dremel på Jernia til 250 kr. Det var på tilbud da, og kun to hastigheter. Ordinært koster den ca 450-500. I hvertfall for et år siden. Clas Ohlsson selger da vel også Dremel, så vidt jeg vet.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte min Dremel på Jernia til 250 kr. Det var på tilbud da, og kun to hastigheter. Ordinært koster den ca 450-500. I hvertfall for et år siden. Clas Ohlsson selger da vel også Dremel, så vidt jeg vet.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeppjepp. Clas selger oxo Dremel. Vet ikke hvor mye jeg skal bruke en sånn. Har både drill, vinkelsliper og diverse annet, men som sagt så er det ikke alltid man kommer til med de. Da kan det være greit med en Dremel eller lignende. Spørs om jeg må ta meg en tur på Coop Obs og se etter den som ble anbefalt.. Er jo en overkommelig pris dersom den skulle gå til h...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeppjepp. Clas selger oxo Dremel. Vet ikke hvor mye jeg skal bruke en sånn. Har både drill, vinkelsliper og diverse annet, men som sagt så er det ikke alltid man kommer til med de. Da kan det være greit med en Dremel eller lignende. Spørs om jeg må ta meg en tur på Coop Obs og se etter den som ble anbefalt.. Er jo en overkommelig pris dersom den skulle gå til h...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dremel Multipro 395 koster 495,- hos Fargerike-kjeden ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Dremel Multipro 395 koster 495,- hos Fargerike-kjeden ;)

Takker for den!

 

Var på Coop i går, og de hadde sluttet å ta inn Einhell, da de fleste kom i retur..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Sætremyr

Lurte på om noen har prøvd denne?

308622_Xw4.jpg

 

Jeg har en slik og er strålende fornøyd faktisk. Bruker den til kapping, slipping og til å borre små hull og skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten en slik tidligere.

 

En får jo tre slike for en Dremel og da var valget mitt enkelt å ta sett utifra mitt forbruk. Skulle kjøpe en pakke med 5 kappeskiver fra Dremel nylig (kr 99,-) men ble tipset av karen i kassen at jeg heller burde kjøpe Clas Ohlson sitt tilbehørs sett. I dette settet er det 150 forskjellige skiver, borr, poleringsartikler osv osv osv til kr 149,-. Jeg takket for tipset og gikk ut strålende fornøyd!

 

Mvh

KMR

Oslo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.