#1 Skrevet Januar 17, 2007 http://cgi.ebay.de/VW-Golf-1-TRAUMUMBAU-BEKANNT-AUS-DER-FACHPRESSE_W0QQitemZ110066129402QQihZ001QQcategoryZ9801QQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2007 oi blank og fin den der gitt!! men blir for mye bling bling for meg og likte heller ikke felgene å breddinga.. men det er jo bare min mening da mye rart man kan gjøre med golfer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2007 Denne har han forsøkt å selge ei stund nå. Ble også forsøkt solgt som bare et råkarosseri i sin tid. Den sto sikkert til salgs et halvt års tid i WOB, Scene og Speed. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2007 hehe, det kan jeg skjønne:P for 20 000euro er jo ikke akkurat billlig for en golf 1=) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...