#1 Skrevet Januar 17, 2007 Noen som fikser felger og som kanksje ikkje er alt for dyre og har eit godt rykte på seg? Noen som veit priser.. sku hatt mine 19" på stell til sommeren. :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2007 Felgservice i Godvik v/malingsfabrikken. 92 24 45 05 Men han har utrolig mye å gjøre så beregn lang tid på jobben! Pris: Det spørs hvor mye skade det er på felgen. Om det er en liten ripe i kanten på noen par cm, tar han ca 500,-. Skal han lakkere hele felgen i tillegg + ca 1000,-. Det beste er å kjøre ut å avtale pris på forhånd. PS: Felgen leveres uten dekk. Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2007 Noen som fikser felger og som kanksje ikkje er alt for dyre og har eit godt rykte på seg? Noen som veit priser.. sku hatt mine 19" på stell til sommeren. :) det er en der som poly har verksted... det er i samme bygget. de skal vist være snill på pris... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2007 Fana Auto tror eg driver m slikt,averterer mye i BA da.De har en felgmaskin som retter opp div greier der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...