RS2/044 bensinpumpe/turboslange/clutch

Anbefalte innlegg

Til hvilken effekt holder den originale bensinpumpen på RS2?

Har funnet 044 pumpe til 2300,- hos RS-TUNING.Noen som har sett til lavere pris?

Trenger også ny slange fra turbo og opp til lmm/filter. Hvor kan jeg bestille noe sånt? Har ikke sett en eneste side på nettet som selger disse, men alle som har byttet turbo har en slik virker det som :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

søk på 044 under deler kjøpes, der er det link til vems, bestillte 044 derifra, og kom totalt på 1750 kr og levert på under 2 uker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du ha Helge. Skal ta forbindelse med de og bestille en.

Vet ikke tilfeldigvis om hvor jeg får tak i den turbo slangen også vel? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger også clutch. Stemmer det at Sachs har en "sportversjon" ?

Hva anbefales ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du mener den innsuglangen til turbo som har 90 grader vinkling med kort radie(altså som bygger lite fremover)? jo si fra hvor du får tak i den og pris da;) jeg tror vs har denne, sikkert fler og...

sachs har racing clutch ja, tror den holder opp mot 600nm med std lammel og sahcs racing trykkplate, med sinter skal den holde 800nm. Jonus tar 4500for trykkplata. forespurte mekonomen på denne (de skaffer sahcs) men de skjønnte ikke hva jeg snakka om så der ga jeg opp.

vet det er endel på¨forumet som kjører spec clutch, men har sett det er enkelte som ikke er fornøyd med den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja helt riktig-det er den slangen jeg mener.

Sikkert en del som sitter på info om pris og hvor man kan få tak i den. Jeg får ringe litt rundt.

Var en sånn spec clutch jeg tenkte på. 4500 er overkommelig det.I tilleg må jeg vel ha utløserlager. Noe mer man bytter i samme slengen?

Må ha en clutch som kan brukes uten å få "jumpers knee" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.