Programering av DEFA alarm?

Anbefalte innlegg

Hyggelig att du fikk det til:)

AVCN forumet RULER! har funnet svar på nesten alt jeg har lurt på: rock :

Får du mere problemer med DEFAn din send meg bare en PM ;)

Ta og gjør deg selv en tjeneste dra å kjøp siste model av remoten så slipper du mere problemer EVER!! kjøp: TYPE 41013B

Lykke til.

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den typen eg har kjøpt og..!: ja : men eit lite spørsmål.. E da normalt at bilen låse seg og alarmen kjeme på av seg sjøl..?: klø : litt skummelt da viss nøkkelen står i

Hyggelig att du fikk det til:)

AVCN forumet RULER! har funnet svar på nesten alt jeg har lurt på: rock :

Får du mere problemer med DEFAn din send meg bare en PM ;)

Ta og gjør deg selv en tjeneste dra å kjøp siste model av remoten så slipper du mere problemer EVER!! kjøp: TYPE 41013B

Lykke til.

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor pleier defa hjernen å ligge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Defa hjernen blir som oftest plassert under rattet\inni dashbordet på en måte..

Helge! det finnes en meny innebygd i boxen som ikke er så enkel å finne ut av selv men hvis du får tak i den!?(forhandler har den liggende) kan du selv stille inn om den skal låse seg og slå på alarmen automatisk ikke bare det men du kan også velge div lyder i fløyta og andre små finesser:)

Bare prøv deg fram! skal se om ikke jeg har den meny lista liggende så skal du få den!!.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.