#26 Skrevet Januar 20, 2007 Hyggelig att du fikk det til:) AVCN forumet RULER! har funnet svar på nesten alt jeg har lurt på Får du mere problemer med DEFAn din send meg bare en PM Ta og gjør deg selv en tjeneste dra å kjøp siste model av remoten så slipper du mere problemer EVER!! kjøp: TYPE 41013B Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 21, 2007 Den typen eg har kjøpt og..! men eit lite spørsmål.. E da normalt at bilen låse seg og alarmen kjeme på av seg sjøl..? litt skummelt da viss nøkkelen står i Hyggelig att du fikk det til:) AVCN forumet RULER! har funnet svar på nesten alt jeg har lurt på Får du mere problemer med DEFAn din send meg bare en PM Ta og gjør deg selv en tjeneste dra å kjøp siste model av remoten så slipper du mere problemer EVER!! kjøp: TYPE 41013B Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 21, 2007 Hvor pleier defa hjernen å ligge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 22, 2007 Defa hjernen blir som oftest plassert under rattet\inni dashbordet på en måte.. Helge! det finnes en meny innebygd i boxen som ikke er så enkel å finne ut av selv men hvis du får tak i den!?(forhandler har den liggende) kan du selv stille inn om den skal låse seg og slå på alarmen automatisk ikke bare det men du kan også velge div lyder i fløyta og andre små finesser:) Bare prøv deg fram! skal se om ikke jeg har den meny lista liggende så skal du få den!!. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 22, 2007 Anbefaler å ta en titt her: http://www.defa.com/doc/20735.1076062241.monteringsanvisninggb.pdf "allt" står i inst. veil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...