Vårmønstring på Hadeland 28/4

Anbefalte innlegg

Heller kongsvinger, var der oppe hos brorsan fordi camilla (dama ) var bedt på fest. Så konsvinger om gjelleråsn, ifølge med dere oppover blir grovt regne til oppunder 20mil.. Kunne alltids tatt en kortere vei, men greit å komme mange ifølge å synes nå jeg. Men det er jo ikke akkurat den prisen man vil "vinne", men som sakt, det må være det nyeste hvis man skal ha non sjans. Nesten bedre å delt opp i årsklasser???????

 

Okay. :) Som sakt, spør for å få svar :)

 

Godt å se jeg ikke sitter igjen som den store stygge synderen, og er eneste som ikke liker at det meste heller mer og mer over til Nybilmedplastikkværtmassepenger.

 

Forresten, Du som har den paselaten med VR6 og "bane" interiør, samt sinnsyk camber på framhjula?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay. :) Som sakt, spør for å få svar :)

 

Godt å se jeg ikke sitter igjen som den store stygge synderen, og er eneste som ikke liker at det meste heller mer og mer over til Nybilmedplastikkværtmassepenger.

 

Forresten, Du som har den paselaten med VR6 og "bane" interiør, samt sinnsyk camber på framhjula?

 

Du får virkerlig frem at du er misfornøyd med valgene:)

 

Siden du kjører en 200, kan jeg opplyse om at i fjor ble jeg slått av en 200, med min Nybilmedplastikkværtdtmassepenger, A4 Quicksilver, på Sommertreff Nord `06. Uten at jeg furter av den grunn, jeg var enig jeg. Veldig enig faktisk, den bilen var dønn strøken! Og så lenge den er det, så har den fortjent den 1.plassen...

På Vw plassen kom en Beetle fra 1999(?), og det var heller ikke en Nybilmedplastikkværtdtmassepenger...

 

Men oppsumert synes jeg at de bilene som vant fortjente den prisen de fikk...

 

Det var en bil i Vw klassen som skulle ha vært på pallen, bilen var gjennomført, men der var ikke interiøret helt på topp, så det er helheten man må se på også da...

 

Eneste jeg savnet på treffet var folkets valg-prisen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ken Arne.

 

Greit, hør her. Jeg syns bilene som vant er nydelige. (ja faktisk :P)

En bil som virkelig fanger blikket mitt hver gang jeg ser den er ?Ice Blue? A3'en. Den bilen er så gjennomført pen!

 

Det jeg klager på er heller ikke at ikke jeg har fått noen premie (bilen min er langt ifra strøken i forhold til andre biler der oppe) Hadde verken håp eller forventning til noen pris for noe. Det var ikke under noen omstendigheter grunnen til at jeg dro dit.

 

Men skuffet over at blandt annet den orginale strøkne golf 1 gti'en som var der ikke fikk pris for noe (for det er virkelig et samlerobjekt) eller at ingen av de litt eldre bilene fikk noen priser for noe (jada, en Golf 3 som vant, men den er modifisert så den ser ut til å være fra i år (hvis du skjønner) Men selvfølgelig riktig som du sier. Det går mye på helheten av bilen. Og en gammel bil er det hardt å ha alt støkent på hvis den ikke har vært total renovert. Lakken blir slitt, interiøret blir slitt, plast falmer, osv. Listen er lang.

 

At bilene som vant var støkne eksemplarer er det ingen tvil om. Likte de selv jeg. Men som du sier lenger opp i tråden her, tror jeg ting hadde blitt mye mere riktig hvis de delte opp i årsklasser tiil en viss grad.

 

Mens ved dømming av Classic, skal en Classic bil dømmes (en som ser ut som om den er fra den gangen den kom) Ikke en 71 modell som du ser ble bygget opp i fjor. (noen som skjønner hva jeg mener egentlig? For nå begynner jeg å tvile på min egenskap til å forklare.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ken Arne.

 

Greit, hør her. Jeg syns bilene som vant er nydelige. (ja faktisk :P)

En bil som virkelig fanger blikket mitt hver gang jeg ser den er ?Ice Blue? A3'en. Den bilen er så gjennomført pen!

 

Det jeg klager på er heller ikke at ikke jeg har fått noen premie (bilen min er langt ifra strøken i forhold til andre biler der oppe) Hadde verken håp eller forventning til noen pris for noe. Det var ikke under noen omstendigheter grunnen til at jeg dro dit.

 

Men skuffet over at blandt annet den orginale strøkne golf 1 gti'en som var der ikke fikk pris for noe (for det er virkelig et samlerobjekt) eller at ingen av de litt eldre bilene fikk noen priser for noe (jada, en Golf 3 som vant, men den er modifisert så den ser ut til å være fra i år (hvis du skjønner) Men selvfølgelig riktig som du sier. Det går mye på helheten av bilen. Og en gammel bil er det hardt å ha alt støkent på hvis den ikke har vært total renovert. Lakken blir slitt, interiøret blir slitt, plast falmer, osv. Listen er lang.

 

At bilene som vant var støkne eksemplarer er det ingen tvil om. Likte de selv jeg. Men som du sier lenger opp i tråden her, tror jeg ting hadde blitt mye mere riktig hvis de delte opp i årsklasser tiil en viss grad.

 

Mens ved dømming av Classic, skal en Classic bil dømmes (en som ser ut som om den er fra den gangen den kom) Ikke en 71 modell som du ser ble bygget opp i fjor. (noen som skjønner hva jeg mener egentlig? For nå begynner jeg å tvile på min egenskap til å forklare.)

 

 

Du forklarer deg greit, det er ikke det. Men mitt poeng er at hvis du går gjennom de Audiene som vant så er dette biler som er bygget opp med mye arbeid, og jobben som er gjort er fenomenal. Men hvis vi setter det litt på spissen, så vil jeg tro at den bilen (200`n) som slo min forrige A4 (Quicsilver), hadde slått ut alle der oppe, for den var dønn strøken!

Jeg synes det er feil å sette et så langt ord på de bilene som du brukte, missforstå med rett!:) Om det er nye biler, eller gamle biler som er brukt mye penger og arbeid på og tilslutt er gjennomført strøkne, er for meg knakende likegyldig. Om bilen er full av plast eller er helt orginal er også for meg likegyldig... Det er ikke enkelt å dømme biler, og det kommer det aldri til å bli.

 

At det blir tatt opp ang hvordan man kansje skal dømme i ettertid, er veldig sunt, vi lærer så lenge vi lever!! Så jeg støtter forslaget med delte grupper, da inndelt i 80-90-2000 års klasser... Og ikke minst folkets valg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay. :) Som sakt, spør for å få svar :)

 

Godt å se jeg ikke sitter igjen som den store stygge synderen, og er eneste som ikke liker at det meste heller mer og mer over til Nybilmedplastikkværtmassepenger.

 

Forresten, Du som har den paselaten med VR6 og "bane" interiør, samt sinnsyk camber på framhjula?

 

Jupz, det er sjela mi hehe. Ble litt camber gitt, sliter dekk da men sitter godt på veien som bonus ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte deg i Jessheim i stad faktisk :) (rundt 4 tiden i dag)

 

Bilen er rå :) Det skal du ha :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående årsklasser hvordan skal det bli med 2'er golf og 4'er f.eks...

80-90-00 klassene på de....

 

Og folkets pris bruker aldri å gå til en som fortjener det. Se bare på antall stemmer de som har vunnet det på "Hovedtreffene" har fått.... :rolleye:

 

Eneste jeg angrer på er at vi ikke tok 5 beste i hver og droppet de andre premiene.... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående årsklasser hvordan skal det bli med 2'er golf og 4'er f.eks...

80-90-00 klassene på de....

 

Og folkets pris bruker aldri å gå til en som fortjener det. Se bare på antall stemmer de som har vunnet det på "Hovedtreffene" har fått.... :rolleye:

 

Eneste jeg angrer på er at vi ikke tok 5 beste i hver og droppet de andre premiene.... : rolleyes

 

 

Enig at det ikke er lett ang dette med premiering.

Vi fant ut at vi droppet de andre pokalene på valdrestreffet som vi hadde i fjor. Ble så mye kluss i etterkant. :)

 

PS:

Bra treff dere hadde på Lørdag!

Og gratulerer med pokal i dag! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig at det ikke er lett ang dette med premiering.

Vi fant ut at vi droppet de andre pokalene på valdrestreffet som vi hadde i fjor. Ble så mye kluss i etterkant. :)

 

PS:

Bra treff dere hadde på Lørdag!

Og gratulerer med pokal i dag! :)

 

Nei, skal ikke være lett. :)

Takk, det samme til dere, godt gjennomfør!. Veldig ålreit den sosiale delen i går å. :)

Takk, takk. Moro med premie. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte deg i Jessheim i stad faktisk :) (rundt 4 tiden i dag)

 

Bilen er rå :) Det skal du ha :D

 

Ja, det var deg ja.. Så 200 skli ut fra industrin serru ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja si det du, Jeg tror lokallags lederen vår har gitt seg helt, og interessen her virker noe laber om dagen så ser ut som det henger i en tynn tråd dette her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bra. spark igang en ny lokallagsleder. For treffet dere har hatt de 2 siste åra har vært veldig ålreite.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns jeg å

har liksom vært starten på sessongen her omkring syns jeg da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar vist jengen blir med :D Må jo få til noe, Møller åpner nye lokalt på andrse seiden av veien der vi hadde siste i disse dager også så.

 

Skal høre litt rundt, må få til noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar sikkert en tur innom om det blir noe. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du er med og avgjør om det blir noe : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med hvis det blir noe!:)

Drev å mol skrudde jetta i fjor vår men rakk det ikke alikevell: bh : hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut som vi får til et treff i år også. Kommer egen tråd på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut som vi får til et treff i år også. Kommer egen tråd på dette.

 

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut som vi får til et treff i år også. Kommer egen tråd på dette.

 

Ja, ble litt overrasket over den telefonen jeg fikk istad... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Return of Lokallagslederen? Må få med meg dette treffet om det blir noe av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Return of Lokallagslederen? Må få med meg dette treffet om det blir noe av.

 

LL lederen er nok lite med egentlig. ;)

Men 2/3 andre som tar ansvar. Så blir treff. : vinke :

Sjekk egen tråd lenger oppe i treff delen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LL lederen er nok lite med egentlig. ;)

Men 2/3 andre som tar ansvar. Så blir treff. : vinke :

Sjekk egen tråd lenger oppe i treff delen. :)

 

Kjempe!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.