#51 Skrevet April 16, 2007 Neeeeeeeeei,er fortsatt ikke fangere etc på min 28.April. Skulle så sårt vært der med vogna siden det så såååå gromt ut der i fjor... Du får komme uten da vettu;) bare for å glane litt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 16, 2007 Får vel ta en lengre søndagstur for å kjøpe pølse og drikke brus, samt se noen flotte biler. Virket som et trivelig opplegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 16, 2007 Får vel ta en lengre søndagstur for å kjøpe pølse og drikke brus, samt se noen flotte biler. Virket som et trivelig opplegg håper du tar den på lørdag da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 18, 2007 prøve å komme oppover jeg også da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 18, 2007 prøve å komme oppover jeg også da:) Vi er 3.stk Golf 3 som kjører sammen fra Oslo, jeg fra Vestby. Du kunne jo hengt på hvis du ville:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 18, 2007 Vi er 3.stk Golf 3 som kjører sammen fra Oslo, jeg fra Vestby. Du kunne jo hengt på hvis du ville:) Det hadde vært hyggelig pratet med Anders Klemmetsen ista.. om bilen hans er klar så blir han med å kjøre oppover også. kommer tilbake til deg nærmere jeg, så finner vi et sted å møtes osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 18, 2007 Henter nye sommerhjula helgen som kommer. Får prøve å ta en tur på dette treffet, blir jomfruturen med hjula. Blir spennende å se opplegget deres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 18, 2007 Det hadde vært hyggelig pratet med Anders Klemmetsen ista.. om bilen hans er klar så blir han med å kjøre oppover også. kommer tilbake til deg nærmere jeg, så finner vi et sted å møtes osv. Flott:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet April 18, 2007 Flott:) Blir jo kollonne fra Oslo som dere kunne hengt dere på http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=83663 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet April 18, 2007 Blir jo kollonne fra Oslo som dere kunne hengt dere på http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=83663 Hmm, ja gjerne for min del:) Ett helt rart spørsmål forresten, hvor er hadeland? Opp mot hønefoss der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet April 18, 2007 Hmm, ja gjerne for min del:) Ett helt rart spørsmål forresten, hvor er hadeland? Opp mot hønefoss der? Sånn ca rundt der ja.. Halvtime-3 kvarter fra hønefoss retning gjøvik (eller nord).. Ser ut som det blir maaange, det er bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet April 23, 2007 Det blir Wiener i år som foregående år. Jeg har regnet 10 pr kropp ca ja, passe det? blir: Pølser 10,- stk Brus 15,- 1/2 l Cola/Solo http://www.holmtech.no kommer også med Chiptuning til biler fra 2001 og oppover som da kan fikses på stedet mot meget hyggelige priser. Det kan også avtales tid til chipping av eldre biler men, dette må gjøres på versktedet som ligger i Lillestrøm om rådet. Dette også med reduserte priser. For info gå til http://www.holmtech.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet April 23, 2007 Har foresten bestil bra vær og kan se ut som jeg er heldig.. http://munin.storm.no/vgnett/Vaer.aspx?utmx=582905&utmy=6698860&meter=195&sted=Brandbu&maplevel=5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet April 24, 2007 Kommer så definitivt og gleder meg Betalt folk i hytt og vær for å få bilen ferdig til helga ;D . Så om jeg ikke får tatt 4hjuls kontroll FØR treffet så bryr jeg meg mindre om det Da får jeg kjøpe ett sett nye dekk etter treffet. Blir antageligvis felgbytte snart uansett *Lei org s3 felg* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet April 24, 2007 Kommer så definitivt og gleder meg Betalt folk i hytt og vær for å få bilen ferdig til helga ;D . Så om jeg ikke får tatt 4hjuls kontroll FØR treffet så bryr jeg meg mindre om det Da får jeg kjøpe ett sett nye dekk etter treffet. Blir antageligvis felgbytte snart uansett *Lei org s3 felg* He,he. Bra entusiasme da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet April 24, 2007 Er egne bilsider i lokalavisen hver måned og kom et par reportasjer der i dag. http://www.hadeland.net/Temastoff/bil_og_trafikk/article2732674.ece Bra ikke begge er her vet jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet April 25, 2007 Sommerhjula mine er ankommet, så da er det vel bare å ta seg en tur. Regner med at jeg henger på med Rune Andre, så vi får en "laaaang" kolonne med 200'er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet April 25, 2007 Blæh....bilen min er nok fortsatt uten støtfanger til helgen. Skal jo både få den reparert og lakkert, men ting tar tid Får se om jeg ikke stiller i frøkenbilen isteden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet April 25, 2007 Blæh....bilen min er nok fortsatt uten støtfanger til helgen. Skal jo både få den reparert og lakkert, men ting tar tid Får se om jeg ikke stiller i frøkenbilen isteden. Ellers så er du jo hjertelig velkommen selv om du ikke har fanger da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet April 26, 2007 Sommerhjula mine er ankommet, så da er det vel bare å ta seg en tur. Regner med at jeg henger på med Rune Andre, så vi får en "laaaang" kolonne med 200'er Ja, vi kommer med en MINST 10 meter lang "kolonne". En bil med slitne dempere og nye fjærer, og en bil med nye dempere, og slitne fjærer (En LAV og en HØY audi 200 ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet April 26, 2007 Hvor lenge utover dagen er folk der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet April 26, 2007 10 til 13, står i første post i tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet April 26, 2007 10 til 13, står i første post i tråden Så det, men folk løper vel ikke hjem på slaget 13 vel?... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet April 26, 2007 Så det, men folk løper vel ikke hjem på slaget 13 vel?... Premieutdeling er ca kl 13 så blir folk litt etter det iallfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet April 26, 2007 Der ble det jeg lurte på besvart ja. Hva slags premier er det å hente a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...