#1 Skrevet Januar 17, 2007 A8'n står på verksted og mekanikerne vet ikke hva de skal gjøre. Bilen tappes med 7 ampere i timen, og bilen går i "nødmodus" hvert døgn..... de har allerede prøvd å bytte batteri. Problemet begynnte med at MMI tappet batteriet for strøm, da den kom i orden igjen, fortsatte tappingen av batteriet. noen tips/lignende historier på A4/A6/A8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2007 De vet ikke hva som trekker 7A? Da får de ta frem tangampermeteret og måle seg frem. Evt nappe ut en og en sikring til de finner ut hvilken krets det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2007 De vet ikke hva som trekker 7A?Da får de ta frem tangampermeteret og måle seg frem. Evt nappe ut en og en sikring til de finner ut hvilken krets det er. Blir vel for tungvindt det for dagens mekanikere.. beste for de vil vel være å bytte alt mellom skiltene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2007 har du fått bilen tilbake i den stand eller står det fortsatt på verksted??? brude jo være noe litt større som trekker så mye.. imponerende bilstall du har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2007 Jeg har faktisk noe av det samme problemet på min bil akkurat nå, men ikke så mye, min drar 0,4A konstant. Her hos oss har teknikeren gjort det som ble foreslått tidligere i tråden, nemlig tatt ut sikring for sikring for å lokalisere problemet. Han har funnet ut at det er navi-enheten som drar strøm, og skal prøve en annen hovedenhet for å se om det er den som gjør det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2007 I dag fikk jeg beskjed fra vekstedet om at det er MMI'en som gjør det...vet dere hva de sa!, de sa den var for gammel, utdatert og måtte byttes!!!!! kødder du med meg? Det koster 8,000 for ny enhet, og jeg pusha på at de skal ta det på garantien. for gammel!??? Hvordan kan en del som selges sammen med andre bli for gammel for de andre?... heretter skal et annet lisensiert A8 verksted benyttes, disse bare klør seg i huet alike vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 18, 2007 hva er mmi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 18, 2007 hva er mmi? Multi Media Interface, den skjermen (enheten) som styrer navi,tv,radio,cd etc, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 18, 2007 Er den dummeste bortforklaringen jeg har hørt, så siden det er en "gammel" type, da skal den liksom bare begynne å trekke 7amp? Dette må vel gå på garanti, er jo tross alt ment å vare lengre enn 3-4 år en slik del.. Det er det dummeste"¤#¤#"# 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 18, 2007 ^de bestillte inn en ny del, selv om de ikke "var sikker på om det gikk på garanti"..... kommet til å kreve garanti, hvis ikke de vil det, vil jeg kreve å se søknaden fra forhandleren, til Audi AG i tyskland og se svaret de har fått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 22, 2008 blir morro og høre hva du får til svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 22, 2008 Sikker fått svar nå siden tråden er drøye året gammel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...