#1 Skrevet Januar 17, 2007 Bilen min stoppet hær om dagen, begynte å feilsøke, leste ut feilkoder, å da fikk jeg opp feil på hallgiveren. Har AAN motor med hallgiver i bakant, tok av lokket, å så at når jeg drar rundt motoren på starteren så går ikke ikke blikket rundt, ingenting som går rundt inni dær! Hva kan være galt? Når jeg dreier på den "pinnen" som stikker ut for hånd, så kommer det en god del skrapelyder og det høres slettes ikke bra ut? Må jeg demontere toppen for å få fikset det? eller holder det med å demontere toppdeksel? Hva kan være galt? Mvh Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2007 Sikkert drevet som er gåent, holder med å ta av toppdeksel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2007 Ahh høres bra ut Du har vell ikke peiling på hva ett nytt drev koster? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2007 nei, men jeg vet det er en svenske som selger slike drev av stål via blocket.se forholdvis billig, ca 400kr eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2007 Ahh okey Har sjekket! Men klarer ikke å finne noe innpå blocket.se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2007 Ja da har jeg vært ut å skrudd! Å dær fant jeg innsugskammen, knekt og jævlig Knekt helt i enden ved drevet til hallgiveren. så nå må kammen byttes JÆDIJA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2007 Så da har du vært heldig og ikke tatt noen ventiler da. Er jo enkelt å skaffe en ny kam 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2007 Jepp skal ikke være noe problem å skaffe ny kam. Men kjøper ikke orginalt engang til. Når noe ryker må det oppgraderes Så nå blir det 7A kammer eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 17, 2007 For en flott innstilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...