Anbefalte innlegg

hei.

Jeg har en audi som jeg holder på å bygge om fra 2.0E til 1.8T AEB.Alt er koplet opp men den vil ikke fyre.Tips og innspill med hvilke signaler denne krever før den får startet????????G28 må den ha noe mer......coiler,bensinpumpedyser++++funker ikke.Jeg vet at ECU skal gi givergods til bensinpumpe rele.bensinpumoe releet som også er koplet opp til dyser,oiler osv.Godser jeg pumpe releet selv så kommer det strøm over sikringene til de ovennevnte tingene.Men starter allikevel ikke.............Hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vet dere også om en chip som fjerner startsperre eller vet hvordan man jukser seg forbi dette(startsperra)???????????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei du.Takk for gode tips men har allerede vært i kontakt med dem.De skal ha cirka 9000 ferdig chippet.: bh :

Jeg vet det er noen her som har bygd om med 1.8t før,så vær så snill og kom med noe.:tilber: :tilber: :tilber: :tilber: :tilber:

Det ville ha vært til stor hjelp.......................... : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.