Anbefalte innlegg

Hei.

Det dugger i baklyktene mine. Men de er limt sammen, så jeg får de ikke fra en annen så jeg kan lime de skikkelig på nytt....

Tenkte eg skulle prøve å hive de i stekeovnen en liten stund på 100 grader eller noe, og se om jeg klarer å få de opp..

Kommentarer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta ut pærene, skru av lyktene, legg dem i et godt og varmt rom og la lyktene tørke ut av seg selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta de ut og blås de rene med trykkluft, tørk dem godt, og hvis de lekker kan det være en ide å bore et par små ventilasjonshull i nerkant.. har gjort dette med flere blinklys oppigjennom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bedre å ha noen luftehull enn helt tett mener du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det kommer fukt in i lyktene må den jo få komme ut igjen.. samt at et par hull, plassert sånn at de ikke slipper vann inn hjelper på ventilasjonen så de ikke dogger.

Har ikke gjort dette på passat baklykter, så jeg garanterer ikkeno.. ,-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyktene er lufting på i bakkant, så jeg bare limte godt rundt skillet mellom plast og glass. Ble bra, og fuktproblemet er borte! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.