#1 Skrevet Januar 17, 2007 Noen som har montert dette på sin A6? Passer orginale RS6 luftføringsgittere f.eks... og hvor kjøpte dere dette ? Er det grei skuring å montere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2007 Skal du virkelig montere dette altså....? A6 med litt senk og S6 grill er jo pent nok så det holder? Hmmm..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2007 Skal du virkelig montere dette altså....?A6 med litt senk og S6 grill er jo pent nok så det holder? Hmmm..... Ja , er enig der , men jeg ble påkjørt her i høst og når jeg da må bytte så tror jeg dette blir hakket vassere får jo utgiften uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2007 Ja jeg skjønner det, men det er fort gjort at det tipper over til å bli litt sånn.... Men pyttsann. Kjør på! Blir det harry er det jo bare å bytte he he... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2007 tror nok ikke det blir harry akkurat, er jo ikke sååååå stor modifikasjon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2007 Sikkert bra med de nye felgene også. De var ganske kule. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2007 Sikkert bra med de nye felgene også. De var ganske kule. Ja , tror dette kan bli bra ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...