#1 Skrevet Januar 17, 2007 ..høres kjent ut? Vel, de aller fleste vil nok umiddelbart utpeke dørlåsen og dennes microbryter som synder. Jeg har imidlertid målt den og den fungerer og lager 100% kobling når døra lukkes. Golfen er av den kjipe sorten (uten sentrallås) så jeg lurer derfor på om det er en "boks" noe sted som er synderen? Lyset kommer på uansett hvilken av de andre dørene som åpnes, bare ikke førerdøren. Hjelp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2007 ..høres kjent ut? Vel, de aller fleste vil nok umiddelbart utpeke dørlåsen og dennes microbryter som synder. Jeg har imidlertid målt den og den fungerer og lager 100% kobling når døra lukkes. Golfen er av den kjipe sorten (uten sentrallås) så jeg lurer derfor på om det er en "boks" noe sted som er synderen? Lyset kommer på uansett hvilken av de andre dørene som åpnes, bare ikke førerdøren. Hjelp? Har du sjekka om ledingene inni gummibelgen fra A-stolpen til døra? Mulig 1 eller flere ledinger inni der har gått av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2007 ...jeg ville sagt dørlåsen likevel jeg. Kristian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2007 bryteren i dørlåsen er en enkel enpolet bryter som gir kontakt mellom de 2 ledningene som går til den, ikke sant? Har målt at bryteren fungerer og har prøvd å kortslutte ledningene. Ikkeno lys ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2007 Hadde samme problem.. men det løste seg ved å spille høy musikk på en biltur.. etter det har den fungert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2007 hmm.. må prøve det.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2007 Jeg hadde problemer med at lysene ikke slo seg av når jeg låste bilen. Men når jeg skulle ut å kjøre i kveld så fungerte alt som det skulle, uten at jeg hadde gjort noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2007 Om du vil må du gjerne maile meg understellsnret så kan jeg ta en titt på koblingsskjemaene og se hvordan dette henger ihop. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...