#1 Skrevet Januar 17, 2007 hei har kjøpt meg black diamond slissa og borra skiver til hele bilen, kombinert med ferodo ds2500 klosser. men det dukket opp et problem! det er jo en ledning med følere som er støpt inn i de orginale bremseklossene (varsling for nedslitte bremser) Hvordan skal jeg unngå problem med dette? piper og lyser inni bilen når jeg bytter ut orginale med nye ferodo klosser! håper noen er rask på labben, og svarer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2007 Klipp ledningen på de gamle klossene, avisoler hver av de to lederne og tvinn dem sammen. Teip rundt med elteip. Da har du kortsluttet kretsen, og bilen tror klossene er hele og fine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2007 Klipp ledningen på de gamle klossene, avisoler hver av de to lederne og tvinn dem sammen. Teip rundt med elteip. Da har du kortsluttet kretsen, og bilen tror klossene er hele og fine. tusen takk for raskt svar! er vel en ganske logisk løsning, men tenkte ikke på det i "kampens-hete" men er dette "standar" måten og håntere problemet på når man bytter til noe annet en orginale klosser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2007 tusen takk for raskt svar!er vel en ganske logisk løsning, men tenkte ikke på det i "kampens-hete" men er dette "standar" måten og håntere problemet på når man bytter til noe annet en orginale klosser? Jepp, dette er standardmåten. Det er også beste måten, siden systemet er intakt, og skal du ha klosser senere med varsler, er det bare å nappe ut kontakten og sette inn den nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2007 Jepp, dette er standardmåten. Det er også beste måten, siden systemet er intakt, og skal du ha klosser senere med varsler, er det bare å nappe ut kontakten og sette inn den nye. ok.. tusen takk for hjelpen. da går jeg ut igjen i garasjen og fikser problemet! bilder av "bremse-prosjektet" mitt kommer i profilen av bilen min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...