#1 Skrevet Januar 17, 2007 her er det enda en fra usa, som er litt morsom, legg spes merke til de som prøver å holde igjen bilene http://www.metacafe.com/watch/261984/domino_effect_in_the_snow/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2007 den har vel vært posta sånn ca 10000 ganger tidligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2007 like bra hver gang da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2007 morsomt å se amerikanere på vinterføre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2007 er ikke vant til sånt de vettu.. men det vil vel ikke den neste generasjon nordmenn være heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2007 Hahah...Den var fin! Men hoppe ut av bilene? Det er faen meg så talentløst at halvparten hadde vært nok hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 18, 2007 den har vel vært posta sånn ca 10000 ganger tidligere Jeg hadde ikke sett den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 18, 2007 Jeg hadde ikke sett den Det hadde jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 18, 2007 Hadde ikke sett den heller. Vinterdekk er en fin båt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 19, 2007 Skjønner ikke at det er mulig.. Ho ene rastadama holder jo på å bli mosa av den ML'n som kommer.. Det er vel redd for å få airbagen i annsiktet ellernoe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 19, 2007 He he den er like artig hver gang, hva er det med amerikanere og snø? De er i hvertfall underholdene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...