#1 Skrevet Januar 17, 2007 hva flens har jeg på turboen min...??? turboen er orginal. hehe lurer på og kjøpe større:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2007 hva flens har jeg på turboen min...???turboen er orginal. hehe lurer på og kjøpe større:confused: ingen som hvet det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2007 standard KKK flens vil jeg tro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2007 standard KKK flens vil jeg tro... kan jeg kjøre s4 turbo på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2007 kan jeg kjøre s4 turbo på da? er vel K 03 på s4 og. K 04 er vel en vanlig oppgradering til 1.8t. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2007 1.8T motorer mellom 150 og 190hk har alle forskjellige utgaver av KKK K03 turboen, det er samme type turbo som sitter på S2 2.7. Skal du opp i størrelse er det K04 som har vært på 1.8T motorer over 200hk og RS4. Men, det er ikke gitt at en K04 fysisk passer rett inn i din bil pga hvordan den fysiske utformingen av turboene er bygget, de har bøyer eller ikke etc. Ellers finnes det andre turboer, fra f.eks. Garrett som er veldig populære som neste steg istedenfor K04. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2007 takk for hjelpen folkens:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 23, 2007 har det blitt noen ny turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...