Anbefalte innlegg

Jeg må ha noen A6 (C4) deler... er det noe sted i Bergen hvor de høgger biler og hjemmemekanikeren kan plukke deler?

 

RD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke mange igjen av de på disse kanter. Det er en på Liland men tror ikke de lar folk plukke lenger pga flyplass parkeringen. Det er den på Kalanseid også det er en til men jeg kommer ikke på den i skrivende stund.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er to stk. i lønningen, de ligger ved siden av hverandre. Den ene e den ved flyplassparkeringen som nevnt. Men tviler på at de har noe til så "nye" biler, har selv vært og spurt en gang i tiden. Hva er du på jakt etter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pedal... gasspedal... men jeg tror jeg får skaffet en ny til 500-600 hos quattroco nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den originale koster 690 til deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var den ved siden av jeg glemte.... : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E jo egentlig ingenting å huske på :P De har jo aldri det du e ute etter uansett. Bare masse gammelt boss :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E jo egentlig ingenting å huske på :P De har jo aldri det du e ute etter uansett. Bare masse gammelt boss :)

 

Sant det, men de hjalp meg veldig når jeg var uheldig Omega eier(bilen med det rare i) Men så er Omega boss da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.