#1 Skrevet Januar 18, 2007 jeg skulle hatt 1 stk lengre stålslange enn den som sitter orginalt på 8v golf gti. bygg om til rocco 16v motor, men hadde ikke alle delene. noen som veit om slike fåes kjøpt på lenge mål noen steder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2007 Dette tenkte jeg ikke på da du ringte her om dagen: På en Audi med femmer må i alle fall to av slangene være brukelige for deg. Det er mye lenger fra mengdefordeleren og fra til sylinder 4 og 5 på min Type 85 enn det er fra mengdefordeleren din og fram til sylinder 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2007 Dette tenkte jeg ikke på da du ringte her om dagen: På en Audi med femmer må i alle fall to av slangene være brukelige for deg. Det er mye lenger fra mengdefordeleren og fra til sylinder 4 og 5 på min Type 85 enn det er fra mengdefordeleren din og fram til sylinder 1. Bra du nevnte dette.. kom akkurat på at en slik ligger og slenger i garasjen.. skal sjekke slangene på denne. takk skal du ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...