Anbefalte innlegg

Noen som vet om et sted de legger vinyl på bil i oslo eller på østlandet et sted?

Og hva dette evt koster...

 

Takker for svar

Lasse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

norsk dekorservice på fjellhamar gjør det. de er utrolig flinke og jeg bruker de til alt av mitt arbeid.

 

bra pris også

 

kan nevne noen av kundene dems :

 

*statoil

*bama

*politiet

*shell

*+++

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk! Bra på pris å de.. skal ikke se bort ifra at det kommer litt vinyl på bilen.. Tenkte å dekke panser og tak.. så blir spennende å se..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva ska:evil: l du gjøre nå sossen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å se om jeg kan gjøre bilen litt tøffere vettu:evil:

 

Håper og tror det blir tøfft hvis det i det hele tatt blir noe av...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Mona, Ide Reklame.. Gjør ikke hun det samme?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sossen har flyttet fra byen ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke med Ide reklame.. Kan jo ringe å høre imorgen.. Selv om jeg har flytta Mac ,så står fortsatt gullet hjemme i Moss:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mona på ide er utrolig flink ho leverer til alle de store firmaene i distriktet ..

Snart står gullet på leca lillebror HEHE: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Mona er flink som pokker! Vet om en til som er jævlig flink fra fr.stad, han som har klistra opp TS Trailer'n og TS bussen, samt Japan Auto bilene som er klistret. Han er medeier i JapanAuto hvis jeg ikke husker feil. Han er jævlig flink! Husker ikke navnet på han nå, men kan få tak i nr han hvis du er interesert Lasse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Mona er flink som pokker! Vet om en til som er jævlig flink fra fr.stad, han som har klistra opp TS Trailer'n og TS bussen, samt Japan Auto bilene som er klistret. Han er medeier i JapanAuto hvis jeg ikke husker feil. Han er jævlig flink! Husker ikke navnet på han nå, men kan få tak i nr han hvis du er interesert Lasse!

 

Konge om du får tak i nr hans.. Grattis med dagen som var forresten:)

 

Står bilen min på paller Magnus, så blir det jo din jobb å skaffe de tilbake igjen.. Alle torp oppdraga går jo nå til deg:nana: , brodern feiger jo ut med unge å sånn: haha : Espen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auto Sign Her er hjemmesiden hans, og der kan du se en god del av det de bilene, bussene, lastebilene han har klistret!

 

Edit: Takk for det Lasse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mona på ide er utrolig flink ho leverer til alle de store firmaene i distriktet ..

Snart står gullet på leca lillebror HEHE: vinke :

 

Vel, jeg har iallefall DÅRLIG erfaring med det firma. Fikk 2.nye firmabiler i sommer, og de ble dekorert imens de sto på norlie auto før vi fikk dem.

Og den jobben der var rett og slett helt forjævli! Skjært sveivt flere steder, bomma på skjørtene, bobler osv. osv.

 

 

Men, jeg har en kamerat som driver med dette, han fikser ALT billig, send meg PM de som er int.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.