#1 Skrevet Januar 18, 2007 Heisann.. Har hørt at det er et kjent problem med at tempfølerne dør på desse bilene her.men har sett noen innlegg at mange gir faen i å bytte disse for at dei koster oppimot 1500kr på møller. jeg fikk pris på Møller til kr 1240+moms. Så ringte jeg på mekonomen og fikk pris der..239.- +moms.. Hva er det egentlig Møller tenker med egentlig: klø : : bh : Min har vært død i over 1år.. har ikkje skiftet den pga prisen møller har operert med..Så nå har jeg endelig kjøpt meg ny føler og alt skal vær i sin skjønneste orden MVH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2007 Da har du nok ikke fått multitemp føleren som de fleste har problemer med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2007 Mulig du har fått prisen på tempføleren bak på toppen. Hør evt. med Paul Guillen, tror han skaffer følere rimelig fra USA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...