Trenger hjelp til å finne løsning for å fjerne kat. på Audi 90 20V

Anbefalte innlegg

Skal fjerne kat. og midtre potte på min typ 89.

Jeg vil ikke bare fjerne innmaten i kat. men erstatte kat. med rakt rør.

Er en flens som kat. sitter på som er firkantet 9x9 cm og skruehullene er 1 cm inn fra kant.

Hvordan løser jeg dette. Har ikke lyst til å løsne kat. fra flens så om noen har en def. kat. jeg kunne fått hadde det vært best.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik flens. Svendsen Eksos, Mekonomen har ikke.

Trenger også rør som er 2 1/4 tomme for å erstatte kat. og midtre potte. Og som om ikke det var nok haster dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilens eksosanlegg;) Vet de har og kan hjelpe for det var de som laget eksosen min. Han laget også ett mellomstykke som jeg kan bytte ut med kattene nå jeg skal på EU.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min sitter det en cat erstatter, hvor den er skaffet fra vet jeg ikke, men skal ringe tidligere eier imorgen ang noe annet, så da kan jeg høre med han, og om ikke det er blitt kastet har jeg et rør du kan bruke som satt på min med tanke på og fjerne midt potte, skal sjekke ut det imorgen også, så om det er av interesse kan du slå på ring på tlf47246023 utpå dagen imorgen, det røret kan du bare få av meg om du vil, burde sveises litt på, men ellers helt ok:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min sitter det en cat erstatter, hvor den er skaffet fra vet jeg ikke, men skal ringe tidligere eier imorgen ang noe annet, så da kan jeg høre med han, og om ikke det er blitt kastet har jeg et rør du kan bruke som satt på min med tanke på og fjerne midt potte, skal sjekke ut det imorgen også, så om det er av interesse kan du slå på ring på tlf47246023 utpå dagen imorgen, det røret kan du bare få av meg om du vil, burde sveises litt på, men ellers helt ok:)

Ok ringer deg i morgen jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en kat erstatter fra supersprint, hør med felg import, var der jeg fikk min fra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cat erstatteren min var vist hjemmelaget, så ikke sånn ut, men har org eksos rør uten midt potte du kan komme og hente

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.