#1 Skrevet Januar 18, 2007 Har en Golf 1 med GTI motoren. Siden at jeg ikke får lading på batteriet og børstene er OK trenger jeg en ny Dynamo. Har sjekket noen forskjellige på Mekonomen og der er det 55A, 65A og 90A generatorer de selger. Hvilken er det jeg trenger evt. hva er forskjellen på de? Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2007 er ikke nødvendigvis dynamoen. om ladelampa ryker, så vil den ikke lade batteriet ditt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2007 Skulle det være den, kan jeg skaffe deg en rimelig, bare send meg en pm du=) alle de forskjellige passer, er bare amp størrelse som er forskjellen;) mvh Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2007 Mener GTi har 65 a dynamo orginalt. Er vel ikke noe i veien for å kjøre på 90a om du vil heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2007 Skulle det være den, kan jeg skaffe deg en rimelig, bare send meg en pm du=)alle de forskjellige passer, er bare amp størrelse som er forskjellen;) mvh Lars ja skal sjekke opp i dette eg og eventuellt sende en melding:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2007 Mener GTi har 65 a dynamo orginalt. Er vel ikke noe i veien for å kjøre på 90a om du vil heller. Kunne vel vært gunstig med den, da med tanke på at jeg har tenkt å få anlegg i den, eller har det ingenting å si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 18, 2007 er ikke nødvendigvis dynamoen. om ladelampa ryker, så vil den ikke lade batteriet ditt Den ladelampen; bare den som skal lyse i speedomteret når jeg skal starte du mener eller? Har null peiling på dette:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 20, 2007 Den ladelampen; bare den som skal lyse i speedomteret når jeg skal starte du mener eller? Har null peiling på dette:o Noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 20, 2007 Jeg er ikke noen ekspert på dette, men en 90a lader mer enn en 65a, så om du skal ha annlegg som trekker mye strøm vil det kanskje være greit å ha den ja. Vet rolf mohn på forumet her oppgraderte til 90a dynamo nettop av denne grunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...