#1 Skrevet Januar 18, 2007 Hei. Jeg har søkt etter informasjon om oppgradering av elektrisk justerbare seter uten memory på 2001 modell Audi Allroad, men kan ikke finne noe. Er der noen som vet om det er en relativt smal sak å få satt inn memory når en først har elektrisk justerbare seter på denne bilen, eller om dette er svært vannskelig/umulig? Mvh, Frode J. Lande 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2007 Jeg fikk oppgitt fra merkeverksted i Tyskland at det ikke lot seg gjøre på 2001 mod med Recaro. Hadde memory på forrige A6 og savner det voldsomt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2007 Det var oppklarende. Takk forhjelpen! Har nemlig en Allroad på hånden som jeg lurer på å kjøpe, men den har ikke memory, kun el. just. seter. Hadde håpet at jeg kunne ettermontere dette, men når det ikke går så får vi se etter noe annet :-) SKAL ha memory nemlig -fr0de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...