#1 Skrevet Januar 18, 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt nye endeledd til mellomaksel? (Det er kryssene som sitter helt ut i enden på akslingen). Gjelder mellomaksling til Audi 200 20V 1990 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt nye endeledd til mellomaksel? (Det er kryssene som sitter helt ut i enden på akslingen).Gjelder mellomaksling til Audi 200 20V 1990 mod Bump Så mange medlemmer og så mange typ 44, er det virkeligen ingen som vet om dette problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2007 Er dine helt oppspist? Er vel kuleleddene du mener? Jeg hadde av akselen min, delte den og pelte alt hel fra hverandre... Byttet opphengslager, splitta hele krysset og gjorde reint og smurte opp på nytt.. Og tok fra hverandre leddene på endene og vaska i parafin og smurte inn med nytt fett..Ble godt som gull det. Men etter hva jeg har fått med meg så skal jo du bytte ut alt på den stakkars bilen din;) Kjøp deg ny aksel. Koster bare 14500kr ca hos Møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2007 GKN Uni-Cardan i Oslo leverer både drivledd og opphengslager. Om jeg ikke husker feil er drivleddene identiske med en eller annen Porsche 911 med 4WD også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2007 Takker for svar, jeg skal ringe Uni-Cardang i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2007 Er dine helt oppspist?Er vel kuleleddene du mener? Jeg hadde av akselen min, delte den og pelte alt hel fra hverandre... Byttet opphengslager, splitta hele krysset og gjorde reint og smurte opp på nytt.. Og tok fra hverandre leddene på endene og vaska i parafin og smurte inn med nytt fett..Ble godt som gull det. Men etter hva jeg har fått med meg så skal jo du bytte ut alt på den stakkars bilen din;) Kjøp deg ny aksel. Koster bare 14500kr ca hos Møller Takker for svar, du har rett det er kuleleddene. Jeg skal ha nye slike til en Audi 100 som jeg har kjøpt. Og der er det slark, men må selvsagt ha nye til God Bilen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 19, 2007 Har funnet denne linken her: http://www.blauparts.com/parts%20dept/driveline/Audi_Quattro_Drive_Shaft/Audi_Quattro_Drive_Shaft_Propeller_Shaft_Kits.shtml Dette ser ut til å være billig, men man må sikkert plusse på mva til den norske stat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...