Anbefalte innlegg

Må bytte stempler i motoren, lurer da på om dette er mulig å gjøre under motoren lissom via bunnpanne. Eller må jeg ut med topp og blokk ovenfra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan gå inn under,MEN du må ha av toppen. Veiva står i veien for å få ut stempla under. Ta av bunnpanne og toppen,,så er det ikke så store jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan gå inn under,MEN du må ha av toppen. Veiva står i veien for å få ut stempla under. Ta av bunnpanne og toppen,,så er det ikke så store jobben.

så, det er mulig da altså..hvorfor må toppen av da? trykket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så, det er mulig da altså..hvorfor må toppen av da? trykket?

for å få ut stemplene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går vel ann å montere stemplene under ifra om stemplene går klar lager bukkene. Om det går så må du ned med veiv og da trur eg du må ned med girkasse for å løsne veiva. Letteste er å ta av toppen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få ut stemplene må enten veiva ut og da må girkassen av.Kan muligens ta av kassa med motoren i bilen,jeg pleier å slippe begge ned sammen,for så splitte på gulvet. Men dette er mere jobb enn å ta av toppen.

Er nok mye enklere og sette de nye stemplene ovefra og ned.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha... skjønner... tenkte bare på for å få de ut under jeg da,,, er nok lettest å løsne de å ta de ut over..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er nødt til å ta de ut ovenifra, og de nye stemplene må settes inn ovenifra.

Det er p.g.a at du må ha plass til stempelring-klemma..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er alt å få på plass igjen da, med tanke på reg-reim å slikt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.