#1 Skrevet Januar 18, 2007 Hei, Har ett S-line merke liggende som jeg skal ha i S4 grillen min. Vet fra før at disse ikke klikker sammen, så jeg lurer litt på hva som skal til? Hva har dere gjort? -tf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2007 Limpistol Funker, men ikke finn på og bruk noen form for fugemasse da det går i oppløsning av varmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2007 Litt OT muligens, men hvor fikk du tak i S-line merket ditt? Har også en S4 grill med et orginalt S4-emblem jeg gjerne vil bytte ut til et S-line merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2007 Litt OT muligens, men hvor fikk du tak i S-line merket ditt? Har også en S4 grill med et orginalt S4-emblem jeg gjerne vil bytte ut til et S-line merke. Dette får du billig på http://www.ebay.de og http://www.ebay.com 1/3 av prisen i Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2007 Som Tom Arne sier.. http://www.ebay.de er tingen. Kjøpte grill og emblem der, meget lønnsomt og anbefales på det sterkeste. Handlet med bruker "xenoas", hennes webshop finner du her, http://stores.ebay.de/xenoas En kjapp og sikker handel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2007 Du tar festet til S4 merket som skal være i grillen og setter på et S-line merket på festet. Skjønner? Har gjort det selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2007 Reinart, sendte deg en PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 21, 2007 litt off-topic: men hva passer best til en sort 2003 mod A4? sort S4 grill eller chrome? vurderer chrome både oppe og nede.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 21, 2007 Jeg personlig foretrekker chrome versjonen, men hver sin smak. Føler kanskje at det går for mye i ett med sort bil og helt sort grill, men litt småkult er det jo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 21, 2007 litt off-topic: men hva passer best til en sort 2003 mod A4? sort S4 grill eller chrome? vurderer chrome både oppe og nede.. Chrome! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 26, 2007 eks på antrasitt grill med chrome. Veldig fornøyd jeg ihvertfall Beklager OT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 26, 2007 Her er min med svart optikk...jeg synes den blir mer sint med sort optikk og granittgrå metallic grill. (er satin nede grunnet feilbestiling...) :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 27, 2007 Til Espen og Ørjan: sinnykt pent!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 29, 2007 Ørjan: hva slags fanger bruker du? syns nesten satin så penest ut jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 29, 2007 eks på antrasitt grill med chrome. Veldig fornøyd jeg ihvertfall Beklager OT Nyyydelig! Chrome.... :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 29, 2007 Ørjan: hva slags fanger bruker du? syns nesten satin så penest ut jeg.. det er ein original s-line fanger med s4 griller... bilder var før nedre grill blei tilpassa... ser litt utilpassa ut kan ein seie... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 29, 2007 Her er min med svart optikk...jeg synes den blir mer sint med sort optikk og granittgrå metallic grill. (er satin nede grunnet feilbestiling...) :-( Beklager at jeg kansje er litt frekk, men jeg synes det så rart ut med grillene i forskjellige farger, fangern var fin den, men grillene passet jo ikke sammen med RS netting... Da synes jeg den lengre opp var finere... Beklager ennå en gang, men det er min smak.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 6, 2007 Jeg har festet mitt S-Line merke i S4 grill med de festene som fulgte med. Det jeg gjorde var å frese ut på baksiden av grillen helt til merket kan "klikkes" på plass. Var ganske enkelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...