#1 Skrevet Januar 18, 2007 http://www.king5.com/sharedcontent/VideoPlayer/makeASX.php?title=www.king5.com/kiraw_011607portlandhomevid.wmv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2007 dumt den ikke funka her :\ ble bare en sånn liten fil som tok 1sek å laste ned max. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2007 Helt sykt dakar biler...men det var litt underholdene:p og minnet litt om sånn curling..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2007 Helt sykt dakar biler...men det var litt underholdene:p og minnet litt om sånn curling..... Curling var tanken som slo meg også.... Når ble Bergen paradis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2007 Curling var tanken som slo meg også.... Når ble Bergen paradis? He he det heter utrolig nok Paradis der jeg bor: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2007 He he det heter utrolig nok Paradis der jeg bor: haha : Det forklarer en hel del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 18, 2007 dumt den ikke funka her :\ ble bare en sånn liten fil som tok 1sek å laste ned max. Prøv her videoen øverst til høyere "Amazing home video of icy collisions in Portland" http://www.king5.com/video/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 18, 2007 Hollywood dekkene er vist dårlige på snø Her skulle man vært med en skikkelig quattro og et sett hakkapelita piggdekk...... "whoow man....look at that car....he has control":) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 18, 2007 Dette er vel 3 repost på 2-3 dager tror jeg. Prøv å følg med å søk hvertfall littegrand før dere poster a. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 18, 2007 1 plassen den har funka på min hidden iallefall:) .......så den kan ha blitt reposta 1000ganger for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 18, 2007 heftige sladder. dei er flink å ligga brei. såg og ut som bil krasj i slow motion 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 19, 2007 MEN for en tankegang på folk da!! " 10 andre biler har seila, men det går sikkert bra med meg" Mye slags sjåfører også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 19, 2007 He he. Hadde sikkert prøvd eg og. Må innrømme det. Alle er jo verdensmestre til det motsatte er bevist. Lurer litt på hvor stor helling det er i de bakkene. Går unna nedover der ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...