#26 Skrevet Juli 21, 2008 aha...skjønner...jeg var heldig og slapp å bytte rattstammeelektronikk jeg da...men har du hørt med Mr. Badowski? Mulig han har peiling!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 21, 2008 aha...skjønner...jeg var heldig og slapp å bytte rattstammeelektronikk jeg da...men har du hørt med Mr. Badowski? Mulig han har peiling!! nope, ikke snakket med han , har Kim pedersen på saken, får se hva vi får til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 22, 2008 Noken som har funne ut korleis ein kan finne ut om ein treng ny rattstamme ecu eller ikkje? Kva er det som trengst å kodast? Og noken som har oppskrift på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 22, 2008 Når jeg spurte Møller om pris, så kunne ikke de fortelle meg om jeg trengte den styreenheten, eller om bilen min allerede hadde den. Det fant de ut når de åpnet og sjekket. Men så snakket jeg med Audi i Tyskland, og de sa at biler med multifunskjonsratt har den styreenheten, så det bare var å kjøpe hendelen og nytt rattdeksel. Når jeg skrudde opp, så stemte det, hos meg var det klart!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 24, 2008 Vil det sei at det er kun bilar med multifunksjonsratt som har dette originalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 24, 2008 Jeg gjorde det selv på min Passat 2002 3BG. Kjøpte ny blinklyshendel på eBay, til ca 700,- inkludert frakt. Jobben med å bytte hendelen og koble til hjernen gjorde jeg selv. Etterpå reprogget jeg bare hjernen ved hjelp at VAGcom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 8, 2008 Koding av rattstamme elektronikken Gå inn under steering wheel, så coding... (Har ikkje prøvd dette sjølv enda, men regner med det funker) Coding 0?xxx: Steering Wheel 0 = Standard (without Multifunction) 1 = 3-Spoke Steering Wheel (Sport Steering Wheel) 2 = Multifunction Steering Wheel with Radio Control 3 = Multifunction Steering Wheel with Radio/Telephone Control 4 = Multifunction Steering Wheel with Radio/Telephone/Voice Control 5 = Multifunction Steering Wheel with Radio/Voice Control 0x?xx: Options +1 = Tiptronic 0xx?x: Board Computer & Cruise Control 0 = Board Computer & Cruise Control not installed 1 = Board Computer installed 2 = Cruise Control installed 4 = Board Computer & Cruise Control installed 0xxx?: Rear Wiper (Chassis) 1 = Rear Wiper not installed (Sedan/Cabriolet) 2 = Rear Wiper installed (Avant) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...