#1 Skrevet Januar 18, 2007 skal bestille nye pærer til a4 b5, noen som vet hvilke som står i orginale lykter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2007 H7. Iallefall i min med faceliftlamper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2007 H4 pærer står det i mine orginal lykter ihvertfall, 97 modell. Men det kan jo variere uten at jeg skal si noe sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2007 Det var H7 i 96' modellen min også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2007 H4 pærer står det i mine orginal lykter ihvertfall, 97 modell. Men det kan jo variere uten at jeg skal si noe sikkert. Sikker? Trodde det var H7 i din også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 20, 2007 H7 på både nær og fjern på den jeg hadde. 96 mod. Samme på facelift utganven. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 8, 2007 I min 96 mod B5 står det H4 pærer. Da har du nær og fjærn lys i 1 pære H7 pærer har du nær og fjern lys seperat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 8, 2007 Jeg har H7 i lyktene mine med de intergrerte tåkelysene, og i de andre som satt orginalt på bilen (uten tåkelys) var det H4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 8, 2007 skal bestille nye pærer til a4 b5, noen som vet hvilke som står i orginale lykter? finnes 2 utgaver av lyktene ene med tåkelys har h7 i fjern å nær å h1(trur jeg) i tåkelys. den andre typen uten tåkelys har H4 pærer. (Dette er det første versjon av a4b5 ble levert med.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 8, 2007 finnes 2 utgaver av lyktene ene med tåkelys har h7 i fjern å nær å h1(trur jeg) i tåkelys. den andre typen uten tåkelys har H4 pærer. (Dette er det første versjon av a4b5 ble levert med.) Ødelegger det da kvelden din når jeg sier at jeg har en 2001 8D med H7 pærer uten integrerte tåkelys ? Tåkelysene nede på bilen har forøvrig også H7 pærer her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 8, 2007 Ødelegger det da kvelden din når jeg sier at jeg har en 2001 8D med H7 pærer uten integrerte tåkelys ? Tåkelysene nede på bilen har forøvrig også H7 pærer her. ødelegge kvelden min? skal mere til enn dette ja:) men da har du bil med linselykter på nær.. men er dette B5 da? men flere enn 3 forskjellige orginalt er det vel ikke levert på b5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...