#1 Skrevet Juni 26, 2004 Fikk byttet radiator idag, og da oppdaget jeg at slangene til veivhusventilasjonen var ryki tvert av!!! Så at det var gjort et forsøk på å reparere med tjæreteip, uten at det har gjort saken noe bedre.. Noen som vet om det er farlig å kjøre uten? Har satt på en slangestuss der nå, for jeg måtte ha bilen hjem.. Skulle vel egentlig ikke ha noe å si da den har vært ødelagt den som stod der.. Noen som vet pris på denne slangen? Er forøvrig to når jeg tenker meg om.. Delenr.: 034 103 221 AH og 034 103 221 BF Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2004 Fikk byttet radiator idag, og da oppdaget jeg at slangene til veivhusventilasjonen var ryki tvert av!!! Så at det var gjort et forsøk på å reparere med tjæreteip, uten at det har gjort saken noe bedre.. Noen som vet om det er farlig å kjøre uten? Har satt på en slangestuss der nå, for jeg måtte ha bilen hjem.. Skulle vel egentlig ikke ha noe å si da den har vært ødelagt den som stod der.. Noen som vet pris på denne slangen? Er forøvrig to når jeg tenker meg om.. Delenr.: 034 103 221 AH og 034 103 221 BF Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2004 det er ikke farlig å kjøre med åpen veivhus-ventilasjon, det er heller biltilsynet som klager, da dem ikke vil ha oljedamp i det fri.. det er mange som slipper denne i bakken bare en et lite KN filter i enden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2004 det er ikke farlig å kjøre med åpen veivhus-ventilasjon, det er heller biltilsynet som klager, da dem ikke vil ha oljedamp i det fri.. det er mange som slipper denne i bakken bare en et lite KN filter i enden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2004 Du kan risikere at bilen får falsk luft da. min ex 2.3 20V quattro gjekk finere etter at eg fikk på plass nye slanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2004 Du kan risikere at bilen får falsk luft da. min ex 2.3 20V quattro gjekk finere etter at eg fikk på plass nye slanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2004 Tipper på en 50.- og 250-300.- for den andre...kosta det til min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2004 Tipper på en 50.- og 250-300.- for den andre...kosta det til min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 26, 2004 Noen motorer vil du få lavere tomgang pga åpen veivhusventilasjon, det er anbefalt å kjøre med slanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 26, 2004 Noen motorer vil du få lavere tomgang pga åpen veivhusventilasjon, det er anbefalt å kjøre med slanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 27, 2004 Oki.. med andre ord ikke farlig å kjøre med.. Kansje være litt obs i regnvær? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 27, 2004 Oki.. med andre ord ikke farlig å kjøre med.. Kansje være litt obs i regnvær? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 27, 2004 Vil jo også suge falskluft på tomgang. Like greit å få all luft gjennom luftfilteret før den skal inn i motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 27, 2004 Vil jo også suge falskluft på tomgang. Like greit å få all luft gjennom luftfilteret før den skal inn i motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 27, 2004 Bare en liten opplysning (har vert disk.i tidl tråder). Oljedampen forurenser innsug luften, og gir et tap i oktan verdi fra 3-5% alt ettersom mengde. Gir også økt C0%. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 27, 2004 Bare en liten opplysning (har vert disk.i tidl tråder). Oljedampen forurenser innsug luften, og gir et tap i oktan verdi fra 3-5% alt ettersom mengde. Gir også økt C0%. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 28, 2004 Bestillte nye slanger idag.. Fikk litt sjokk da jeg hørte prisen på den ene av de.. Dvs den som går fra Ventilen rett ved blokka, og til innsuget (på to plasser) stod oppført som rør i deleprogrammet, og kostet 500 inkl. moms. Jaja tenkte jeg, det er sikkert den dyreste.. Så fikk jeg høre prisen på den minste som fortsatt er i gummi, nærmest bare et T-stykke med en tynn slange på.. Pris: 1300 kr !!!! Pluss et varme deksel som koster 100 kr.. Var omtrent 1000 1200 kr dyrere enn forventet dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...