#1 Skrevet Januar 18, 2007 Hei! Her en dag ville itte fj.sentral låsen virke før jeg kjæm helt innat bilen, har skifta batteri. ( passat 03 tdi) : bh :Noen som kæn noe om det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2007 Har du bytta stereo i bilen? Det gjorde jeg, og sentrallåsen slutta å funke. Vag bruker pinnen til antenne power til diagnose... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2007 Har du bytta stereo i bilen? Det gjorde jeg, og sentrallåsen slutta å funke. Vag bruker pinnen til antenne power til diagnose...Hans funker vel, bare at han må på nært hold før signalet tas imot.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2007 Hei! Her en dag ville itte fj.sentral låsen virke før jeg kjæm helt innat bilen, har skifta batteri. ( passat 03 tdi) : bh :Noen som kæn noe om det? Fungerer alle fjernkontrollene på denne måten eller bare denne ene ? Dersom det er alle er det muligens noe med antenne eller sånt. Dersom det kun er den ene er det vel sannsynligvis feil på den kontrollen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2007 2002 Golfen til kjærringa hadde problem. Viste seg at VW hadde hatt en aksjon på det. Var noen Nøkler/fjernkontroller som var dårlige. Vi fikk ny på garanti/5 års regelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...