Anbefalte innlegg

Hei! Her en dag ville itte fj.sentral låsen virke før jeg kjæm helt innat bilen, har skifta batteri. ( passat 03 tdi): bh : : bh :Noen som kæn noe om det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bytta stereo i bilen? Det gjorde jeg, og sentrallåsen slutta å funke. Vag bruker pinnen til antenne power til diagnose...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bytta stereo i bilen? Det gjorde jeg, og sentrallåsen slutta å funke. Vag bruker pinnen til antenne power til diagnose...
Hans funker vel, bare at han må på nært hold før signalet tas imot.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Her en dag ville itte fj.sentral låsen virke før jeg kjæm helt innat bilen, har skifta batteri. ( passat 03 tdi): bh : : bh :Noen som kæn noe om det?

Fungerer alle fjernkontrollene på denne måten eller bare denne ene ? Dersom det er alle er det muligens noe med antenne eller sånt. Dersom det kun er den ene er det vel sannsynligvis feil på den kontrollen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2002 Golfen til kjærringa hadde problem. Viste seg at VW hadde hatt en aksjon på det. Var noen Nøkler/fjernkontroller som var dårlige. Vi fikk ny på garanti/5 års regelen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.