Anbefalte innlegg

Pumpa lager noen sinnssyke skrike lyder... uansett om magneten er trukket til (Klima på) eller ikke. Jeg antar at hele pumpen er defekt...

 

Hvem reparerer klimaanlegg i Bergen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være så enkelt at du er tom for gass på anlegget. Fåfylling tar dem fleste verksteder. Og du kan jo eventuelt ringe BIL&TELE om spørre om en time, da jeg mener dem har noen bra priser på dette.

 

PS: HUSK og legg ut info på om hva det er som er feil med tanke på om det er andre som får samme problem i fremtiden og kan lese denne tråden da.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve alternative løsninger før bilen sendes på rep. Bil & Tele skulle ha 10500.- for bytte av kompressor. Jeg satser på å kontrollere/bytte lageret i svinghjulet før jeg går til det skrittet å sende bilen på rep.

 

Jeg har en egen tråd for dette: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=74107

 

Jeg skal følge opp med bilder og fremgangsmåte dersom det blir suksess...

 

RD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pumpa lager noen sinnssyke skrike lyder... uansett om magneten er trukket til (Klima på) eller ikke. Jeg antar at hele pumpen er defekt...

 

Hvem reparerer klimaanlegg i Bergen?

 

Jeg har en komp. liggendes, men vet ikke stand på den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.