#1 Skrevet Januar 19, 2007 Pumpa lager noen sinnssyke skrike lyder... uansett om magneten er trukket til (Klima på) eller ikke. Jeg antar at hele pumpen er defekt... Hvem reparerer klimaanlegg i Bergen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2007 Kan være så enkelt at du er tom for gass på anlegget. Fåfylling tar dem fleste verksteder. Og du kan jo eventuelt ringe BIL&TELE om spørre om en time, da jeg mener dem har noen bra priser på dette. PS: HUSK og legg ut info på om hva det er som er feil med tanke på om det er andre som får samme problem i fremtiden og kan lese denne tråden da. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2007 Jeg skal prøve alternative løsninger før bilen sendes på rep. Bil & Tele skulle ha 10500.- for bytte av kompressor. Jeg satser på å kontrollere/bytte lageret i svinghjulet før jeg går til det skrittet å sende bilen på rep. Jeg har en egen tråd for dette: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=74107 Jeg skal følge opp med bilder og fremgangsmåte dersom det blir suksess... RD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2007 Pumpa lager noen sinnssyke skrike lyder... uansett om magneten er trukket til (Klima på) eller ikke. Jeg antar at hele pumpen er defekt... Hvem reparerer klimaanlegg i Bergen? Jeg har en komp. liggendes, men vet ikke stand på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...