#1 Skrevet Januar 19, 2007 Nå har jeg endelig fått Inpro Angel Eyes og sota sideblinkers i posten.. Men var noe gærent med lyktene, sikkert skjedd under frakten.. Tror ikke jeg får noen igjen på garantien fra Tyskland, så må nok fikse det selv, er ikke så mye styr egentlig, er bare selve lykta inni glasset som har løsnet..så må av med glasset..hvordan jeg skal få tatt av glasset som er limet igjen? og hvordan jeg skal få satt det på igjen slik at det blir tett? ...Og ikke minst like pent? Mvh Fredrik Helberg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2007 måtte dele ene frontlykta i min passat 3b for å få pressa reflektoren på plass i styringspinnene. på den bilen satt glasset (plastglass) i huset (også plast) med no slags kitt. klistrete som f. og no orntli møkk å gå delt men jeg bente litt og litt og kutta vekk kittet etterhvert. tror ikke det skal være limt på corradoen heller hvis jeg husker rett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2007 Om det er limt skal det funke med hårføner og flatt skrujern. Varm forsiktig opp rundt kanten, og bruk skrujernet til å vippe forsiktig utover etterhvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2007 jepp, brukte kniv og tappjern på langs i sprekken mellom glass og hus jeg. plasten i huset har tendens til å svikte når du bryter for hardt på den.. huffhuff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2007 måtte dele ene frontlykta i min passat 3b for å få pressa reflektoren på plass i styringspinnene. på den bilen satt glasset (plastglass) i huset (også plast) med no slags kitt. klistrete som f. og no orntli møkk å gå delt men jeg bente litt og litt og kutta vekk kittet etterhvert. tror ikke det skal være limt på corradoen heller hvis jeg husker rett.. ja, er akkurat det jeg må gjøre også tror jeg, få den på styrepinnene sikkert detti av under frakten..Og på disse lyktene er det også et slags kitt, seigt som faen... Er ikke limt på corrado originalt nei..men disse er ikke originale corrado lykter.. Men får høre med firma, og skjer det ikke no så får jeg prøve med varmluft, skrujern og litt tålmodighet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 24, 2007 Satte meg ned med lyktene igår, og fant ut av det..Heldigvis uten og ta av glasset, monterte dem også igår, ås nå fungerer alt som det skal Mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...