#1 Skrevet Juni 26, 2004 Kul video fra diverse asfalt bakkeløp i Tyskland og Frankrike. Her kjøres "alt mulig", fra DTM-biler, til Gruppe B rally biler til Formel 3000-biler! http://www.videoconcept.com/Clips/cam4.wmv (ca 10 Mb) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2004 Kul video fra diverse asfalt bakkeløp i Tyskland og Frankrike. Her kjøres "alt mulig", fra DTM-biler, til Gruppe B rally biler til Formel 3000-biler! http://www.videoconcept.com/Clips/cam4.wmv (ca 10 Mb) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2004 en smule heftig kjøring det dær!!! ps. bmw med dash 8 på bagasjeluka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2004 en smule heftig kjøring det dær!!! ps. bmw med dash 8 på bagasjeluka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2004 Denne var meget kuuuuul.Er ikke spesiellt redde de som er med å kjører her nei. Stramm wire som gjelder.!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2004 Denne var meget kuuuuul.Er ikke spesiellt redde de som er med å kjører her nei. Stramm wire som gjelder.!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2004 Kul video! Ser ut som det går rimeligt greit unna her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2004 Kul video! Ser ut som det går rimeligt greit unna her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 27, 2004 Det minner meg om gode gamle dager da Lurifaks var i form og vi kjørte mellom Drammen og Stavanger på de fine fjellveiene der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 27, 2004 Det minner meg om gode gamle dager da Lurifaks var i form og vi kjørte mellom Drammen og Stavanger på de fine fjellveiene der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 27, 2004 Det der er uforsvarlig kjøring!!! :D Men faen så gøy det så ut... er ikke han i den F1'bilen på slutten der klam i hakket etter en sånn tur så vet ikke jeg... gikk FORT!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 27, 2004 Det der er uforsvarlig kjøring!!! :D Men faen så gøy det så ut... er ikke han i den F1'bilen på slutten der klam i hakket etter en sånn tur så vet ikke jeg... gikk FORT!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 27, 2004 Svinaktig fort gikk det der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 27, 2004 Svinaktig fort gikk det der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 27, 2004 steike helvette! Bare meg eller ser det ut som den F3000(?) bilen litt tidlig i klippet kjører forbi og så hekter bakhjulet i den BMWen eller hva det er og begynner å snurre?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 27, 2004 steike helvette! Bare meg eller ser det ut som den F3000(?) bilen litt tidlig i klippet kjører forbi og så hekter bakhjulet i den BMWen eller hva det er og begynner å snurre?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 27, 2004 Opprinnelig postet av Trond W Grøvdal er ikke han i den F1'bilen på slutten der klam i hakket etter en sånn tur så vet ikke jeg... gikk FORT!!! Det sto på skjermen at det er en Reynolds F3000-bil, og at den bare har 180 hk... Men ja, fort går det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 27, 2004 Opprinnelig postet av Trond W Grøvdal er ikke han i den F1'bilen på slutten der klam i hakket etter en sånn tur så vet ikke jeg... gikk FORT!!! Det sto på skjermen at det er en Reynolds F3000-bil, og at den bare har 180 hk... Men ja, fort går det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 28, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Det sto på skjermen at det er en Reynolds F3000-bil, og at den bare har 180 hk... Men ja, fort går det! Det sto vel 480 hk på skjermen, tror jeg. og 550 kilo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 28, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Det sto på skjermen at det er en Reynolds F3000-bil, og at den bare har 180 hk... Men ja, fort går det! Det sto vel 480 hk på skjermen, tror jeg. og 550 kilo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 29, 2004 Sinnsyk kjøring, så ut som om den Lancian også flytta seg litt...noen har rett og slett ikke sperrer i kroppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 29, 2004 tror neppe jeg hadde villet kjørt like fort på de veiene der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 29, 2004 Må si jeg grøss litt på ryggen et par ganger på tur i den 3000 ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...