Ur-S4 V8 Sedan, kva senkesett kan eg bruke?

Anbefalte innlegg

Kva er her å velge i som ikkje koster skjorta?

Ser fleire Webshop-er som har sett for motorstørrelse opptil 169kW, men min har 206kW. Kan eg bruke noen av desse?

 

Eks: http://eyecandyracing.no/norwegian/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=400_4_9_301_302&products_id=384

 

Kan eg bruke dette? 7 laken er ikkje gale, men er det holdbart?

Forslag til anna fabrikat taes imot med takk...

 

Har høyrt noko om at S4 med V8 er senket 25mm forran originalt. Stemmer dette eller gjelder det S4 generelt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, men bilen din står vel oppført med "kun" 230Hk/ 169kW i vognkortet, så du kan bruke det meste... Hos meg står der 206kW, så eg får vel ikkje godkjent bilen med senkesett som berre er godkjent til 169kW? Eller går det greit likevel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står bare Audi 100 Avant/Turbo Quattro/S4 i TÜV papirene. Ikke noe om effekt.

Vet ikke om d har noe og si om du har V8`eren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står bare Audi 100 Avant/Turbo Quattro/S4 i TÜV papirene. Ikke noe om effekt.

Vet ikke om d har noe og si om du har V8`eren

Flott! Det gjør det en del lettere.

Gjør det det på alle TÜV papira fra H&R?

Står det slik fra andre leverandører også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at Eiker motorshop no selger senkefjører for 998,- settet.

http://www.eiker.no/Default.asp?CatID=1266

Ringte og fikk vite at dei ikkje har noe til min S4 sedan med V8, men dei hadde til S4 sedan med 2.2T.

 

Kvifor det?

Har produsenten berre gløymt at S4 kom med to motoralternativer og kun skrevet 2.2T i TUV sertifikatet?

Har biler med 4.2L andre fjører enn 2.2T orginalt?

Nokon som veit ? : klø :

 

Edit: Ser at NBS har slike fjører også, og der også står kun 5 og 6 sylindere oppført... kvifor det????

http://193.213.24.227/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0329&ASP=2482735&Type=Audi&Model=S4&Year=1993

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp H&R fjørene du. De er grå/sorte så ser ikke helt ut som senkesett. Også er det knallbra :)

 

Det er laget 500stk av bilen din, så er vel kanskje ikke så rart hvis dem ikke alle har noe som er laget til den :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp H&R fjørene du. De er grå/sorte så ser ikke helt ut som senkesett. Også er det knallbra :)

 

Det er laget 500stk av bilen din, så er vel kanskje ikke så rart hvis dem ikke alle har noe som er laget til den :P

Takker! Den var ikkje dum.... ;)

... nei du har eit poeng i det der... ikkje alltid det er en fordel å ha skjelden bil :o: smil : .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.