Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått det til med lysdioder i parklysene på bilen.

 

Før skiftet : lys_paere.gif

 

Etter skiftet : lys_diode.gif

 

Synes dette ble bra jeg. Da har jeg bare resten. Grunnen til at eg vil skifte alle, er at jeg synes det ser bedre ut. Hva synes dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser Myyyyyyyyyyyyyye bedre ut Kim!!

 

TTHomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble jo skikkelig mye mer pimp da :D *ønskeseg* kjøpt på dioder sine nettsider?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble jo skikkelig mye mer pimp da :D *ønskeseg* kjøpt på dioder sine nettsider?

 

Jepp. Er meget fornøyd med service. Kunne gjerne vært litt mer utfyllende info om produktene deres da, men sjapp og grei levering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stor forskjell!! Ble veldig bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja!!

 

Ble mye bedre slik! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er disse helt hvit? Har fått høre at hvite dioder har en tendens til å lyse litt blått

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det deg eg har "trefft" på eit par ganger på vei inn til byn, spess om kveldane i fin fart og langlysa på??

hilsen kvit caddy '05;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det deg eg har "trefft" på eit par ganger på vei inn til byn, spess om kveldane i fin fart og langlysa på??

hilsen kvit caddy '05;)

 

 

Nei skulle da ikke tro det. Kjører "fint" jeg da.

Neida. Tror ikke det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er disse helt hvit? Har fått høre at hvite dioder har en tendens til å lyse litt blått

 

Disse lyser helt hvitt. Ved siden av xenon lyset ble de helt hvite. Men viss en ser de fra en bestem vinkel kan de kanskje se blå ut. Det var litt klønete å "sikte" med dioden. For en diode av denne type lyser rett frem. Og vinkelen den er montert i lykten er skrått opp. Så det er litt klønete å få de til å lyse rett frem. Men en smule "bending" på dideon, så satt den. Jeg er i alle fall fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.