#1 Skrevet Januar 20, 2007 Noen som har info på ettermontering av original audi alarm? Har en A6 2002 mod, fullstendig uten alarm i det hele tatt. Kan man få tak i det releet som styrer denne og montere? ser det er noen tilsalgs på tysk eBay og skal vel alltids finne det hos en skraphandler... Noen som har snøring på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2007 Hvorfor ikke bare montere en defa alarm? Å ettermontere en orginal en (som ikke er FG godkjent) blir trolig mye arbeid og kostbart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2007 Som nevt over, så er det bare bortkasta å ettermontere org alarm. I følge de på møller, så vil det være alt for mye jobb. Og et mye bedre alternativ er å montere DEFA 400 serien, som bruker orginal fjernstyring (org. nøkkel) for aktivering/deaktivering. Den er også mye bedre enn orginal alarm, og den er fg godkjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2007 Takker, da skal jeg undersøke hvordan det blir... Men så er det om can-bus igjen da, DEFA har en alarm som er beregnet til biler med can-bus... Er det den jeg trenger eller skal det være nok med å kjøpe den 400 utgaven? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2007 Noen som vet hva dette koster å installere, cirka ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2007 Det er can bus i din 2002. men hvilken utgave som trengs, vet de der du evt. bestiller den. Takker, da skal jeg undersøke hvordan det blir... Men så er det om can-bus igjen da, DEFA har en alarm som er beregnet til biler med can-bus... Er det den jeg trenger eller skal det være nok med å kjøpe den 400 utgaven? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...