#1 Skrevet Januar 20, 2007 hei det begynte med mye støy fra pumpa, og den var treg og låse/låse opp, og dagen etter vil den ikke låse eller låse opp. når jeg låser opp førerdøren med nøkkelen, så går pumpen i ca 1 min. samme når jeg låser! tyder dette på lekasje et sted? pumpa er vel ikke røket, siden den går som? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2007 Dette høres for meg ut mest som en stor lekasje, regner med at pumpa går lenge fordi den prøver å opparbeide trykk, men trykket forsvinner ut i friluft en plass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2007 var slik hos meg også, gikk helt til sikkringen røk. demonterte dørtrekkene foran demonterte de vakuum boksene i dørene og monterte på nytt justerte staget sjekket noen vakuumkoblinger, demontert/montert. ikke hatt trøbbel siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2007 jeg har ikke fått sett mer på problemet her. men merket igårkveld at når dørene på bilen står oppe, så blinker lysene slik at en skulle tro det var disco inne i bilen! Har dette noe med sentrallåsen og gjøre tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...