#1 Skrevet Januar 20, 2007 vagcom sier at hovedpumpa i førerdøra er gåen og må skiftes. Denne koster da "bare" 5400,- Kan få tak i pumpe til '99 mod, men det er forskjellige delenr. Vet noen om disse går om hverandre? Hva forskjellen er? Tips? Hjelp? Setter pris på all input her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2007 Hovedpumpa i førerdøra ? Hva snakker du om da ? Sjv. finnes det ingen pumpe i førerdøra. Mener du sentrallås pumpen som befinner seg bak høyre hjulbrønn ? Om du sender meg delenr på begge, samt din bil's chassinr så skal jeg undersøke. Send det enten på mail eller PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2007 suverent!! skal få sjekka opp så pm-er jeg deg om noen få dager.. må ut å reise litt først. takktakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2007 Takk til Tarjei Lundarvollen for suveren hjelp og bistand til å fixe problemet. Måtte skifte hele pumpa men fixa det selv, fikk tak i mye billigere pumpe enn hva VAG kunne levere (original) og med Tarjeis how-to guide fikk vi jammen programmert fjernstyringa og alarmen også. Håper du fikk bruk for restene av den gamle så jeg fikk hjulpet det litt også. Denne mannen har bøtter og spann med peil på vag elektronikk og er superhjelpsom og hyggelig i tillegg. 1000 1000 1000 Takk :tilber: :tilber: :tilber: :tilber: :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2007 Takk til Tarjei Lundarvollen for suveren hjelp og bistand til å fixe problemet. Måtte skifte hele pumpa men fixa det selv, fikk tak i mye billigere pumpe enn hva VAG kunne levere (original) og med Tarjeis how-to guide fikk vi jammen programmert fjernstyringa og alarmen også. Håper du fikk bruk for restene av den gamle så jeg fikk hjulpet det litt også. Denne mannen har bøtter og spann med peil på vag elektronikk og er superhjelpsom og hyggelig i tillegg. 1000 1000 1000 Takk :tilber: : Hyggelig at det løste seg på en god måte for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...