ledningsnett likt på audi 80/90 og Coupe type85?

Anbefalte innlegg

har en Audi Coupe gt5s 81 mod som jeg driver å legger opp igjen ledningsnett på. dette ble demontert av forrige eier, og få dette på plass blir vanskelig uten koblingskjema eller en bil å se etter. tenker på å dra til huggern å se litt der, så da er spørsmålet mitt:

er ledningsnettet likt på alle audi 80/90 og coupe fra 81 til 86? se bort fra ekstrautsyr, tenker da på "hovednett" som lys, vifte, instrument osv osv

VELDIG takknemmelig for svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er likt forutsatt samme motor i hvertfall. Men hvorfor ble ledningsnettet fjernet? og ble alt fjernet, eventuelt hva?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen skulle lakkeres og småtrimmes (dette ble ikke noe av, da han fikk jobb i oslo, og hadde ikke tid, så han solgte den) . så alt interiør, dashbord, hattehylle, seter og alt av ledninger, til lys foran og bak, alle ledninger inni dashbord og sikringsboks ble tatt ut, kjøpte bilen plukket fra hverandre slik, med alle ledningene i 2 søplesekker! motornettet trenger jeg dog ikke og koble opp fra det orginale, da det sitter S6 motor der.

men har fått lagt alle ledningene der de skal ligge, og fått kobla litt, dette fungerer foreløbig

Nærlys, fjærnlys + parklys

Skiltlys

blinklys

bremselys

lys i sminkespeil

instrumentlys + varselblinkerne

men når jeg skulle koble opp baklysene, fungerte de ikke, bremselys fungerte, så jeg stussa litt over det. fant til slutt ut att ledningen var klipt over etter å ha fulgt ledningen fra baklysene og fremover, og gjennom et par kontakter der den gikk over til en annen farge. men når jeg kobler strøm på den, så lyser de, MEN, ladelampa som lyser når du skrur på tenning slukker!?! har prøvd å koble ledningen (som er svart/grå) innpå samme ledningsfarge fra sikringsboksen, men til ingen nytte..

hva kan være galt?

som dere ser på bildet stopper ledningen der, den er sitter sammen med en annen blå ledning, denne går opp til instrument

th_Bilde050.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er interiøret på denne? brunt velour og strøkent? og er det egentlig en Audi Coupe "GL" hvor baksetene originalt var som på Audi 80 uten nakkestøtter og vanlige stoler foran?

Mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

svart dashbord fra Audi 90, stoler er MOMO, og baksetene er i skinn, nokså strøkne. i vognkortet står det gt5s. type: 85

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da er det nok flere omtrent like prosjekter i området ditt, er en kar på Jessheim som har holdt på i noen år med et slikt prosjekt, kjøpte interiør og div fra meg for endel år siden.

Mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.