#1 Skrevet Januar 20, 2007 kjørte ned på bensinstasjonen istad for og fylle, når jeg kom ned så gikk en sikring, byttet den etter det så vil den bare ikke starte akkuarat som den ikke tenner...... jævela surt hva kan det være????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2007 Hva var den sikringen til da? Kanskje bensinpumpa di har tatt kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2007 den som var gått var til dashbordet og elektroniske diff, speedometer... men kan hande flere gikk i slengen men er vel ikke noen sikring tilbensin pumpa?? tauet den hjem og prøvde og slippe den igang men var helt dødt.... f.... dette er leit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2007 Har du sjekke sikringa til motorstyringa di? (Er 2 sikringer litt for seg selv i sikringsboksa) Den gikk med meg på Rudskogen, da ble alt dødt på 2sek. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2007 nei har ikke det, skal ut og få sjekket dem alle nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 20, 2007 fant ingenting, noen som har noen anning???? tskker for svar.. sitter her og for ikke kjørt et sted.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 20, 2007 Det samme skjedde s4 min, og da byttet jeg kampos føler, men det var ikke det som var problemet. Svinghjulet på veiva har et kile spor for en tapp og denne tappen var knekt og tenninga hadde vridd seg: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 20, 2007 ordnet seg var dårlig feste til strøm på pumpa..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...