bbs rs hvor stor felgkant er det på disse?

Anbefalte innlegg

hei! Så et bilde av disse bbs rs felgene som Stein Ove Prestmo la ut på forumet for en tid siden. Hvor stor felgkant er det på disse bbs ene?: klø : og vil det la seg gjøre å ha så breie kanter på mine bbs rs 7x15 med ET38 på min golf 2 med G60 skjermutbreddere?:o

caravan8.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som 2.5"kant på de,altså er de 8.5"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som 2.5"kant på de,altså er de 8.5"

hmm ok :) er ikke så dreven på dette med felg og dekk, men hvordan vil dette gå på en veldig lav golf 2?: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil gå helt fint, om du har G60-breddere eller om du bredder hjulbuene dine. En tysk kompis hadde 8,5X15 ET 14 OZ turbo på sin Golf 2 (uten breddere) og den var bredda minimalt bak. Altså er det nok plass med G60-breddere. Disse felgene kommer han til å bruke på den nye G2'en sin med breddere, så da får vi se hvor god plass det blir.

Bilder av sistnevnte blir klønete å skaffe enda, ettersom felgene fremdeles ligger i kjelleren min;).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil gå helt fint, om du har G60-breddere eller om du bredder hjulbuene dine. En tysk kompis hadde 8,5X15 ET 14 OZ turbo på sin Golf 2 (uten breddere) og den var bredda minimalt bak. Altså er det nok plass med G60-breddere. Disse felgene kommer han til å bruke på den nye G2'en sin med breddere, så da får vi se hvor god plass det blir.

Bilder av sistnevnte blir klønete å skaffe enda, ettersom felgene fremdeles ligger i kjelleren min;).

hmm dette høres bra ut :D tenker jeg kjøper slike kanter da gitt :) når du får fram felgene fra garasjen så ta noen bilder av det da :)

noen som har noen bedre forslag på bredde av bbs rs kanter som vil se bra ut på min golf 2?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm ok :) så i hvertfall utrolig fett ut :) noen som har bilder av 2.5"kant på golf 2?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig bilde, men får nå en antydning: rolleyes

Jeg kjører med 2,5" kant bak og ca. 80mm senk og går helt fint med valsa hjulbuer.

000_0792.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig bilde, men får nå en antydning: rolleyes

Jeg kjører med 2,5" kant bak og ca. 80mm senk og går helt fint med valsa hjulbuer.

000_0792.jpg

nice!!:tilber: restaurerte du disse selv? hvor mye koster disse kantene?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, takk:)

Nei, kan nok ikke ta æren for at de ser slik ut idag. Er Stian Sele som har fått tak i disse. Var i så fin stand(!) da han kjøpte de fra tyskland. Men han nøyde seg ikke med bredden som var, slik at han kjøpte 2 stk. nye ringer med skikkelig kant;)

Send en PM til han, så forteller nok han deg hvor han kjøpte nye kanter.

Ellers har de de meste til BBS her : http://www.justmatz.co.uk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, takk:)

Nei, kan nok ikke ta æren for at de ser slik ut idag. Er Stian Sele som har fått tak i disse. Var i så fin stand(!) da han kjøpte de fra tyskland. Men han nøyde seg ikke med bredden som var, slik at han kjøpte 2 stk. nye ringer med skikkelig kant;)

Send en PM til han, så forteller nok han deg hvor han kjøpte nye kanter.

Ellers har de de meste til BBS her : http://www.justmatz.co.uk

å ja men var i hvertfall utrolig strøkne!!:tilber:

sendte stian en pm nå:)

hvor stor kan har du forran?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har regna litt på det. med 2,5" kant på felgene blir felgene 9x15.. blir dette veldig breit med tanke på at jeg ønsker å ha bilen veldig lav?:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

å ja men var i hvertfall utrolig strøkne!!:tilber:

sendte stian en pm nå:)

hvor stor kan har du forran?: klø :

Ja, de er meget velholdt:)

Jeg kjører med 8" breie foran og 8,5" bak...ai laik:p

Slenger ved et bilde som viser felgkanten foran:

000_0791.jpg

Og et på litt avstand:

000_0790.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nice!!:tilber: restaurerte du disse selv? hvor mye koster disse kantene?: klø :

Mener Stian kjøpte de ferdige,jeg kjøpte løse skruer og kanter til mine og for å si det pent så er det omtrent billigere å kjøpe ferdig oppussede fra ebay...

Kanter og skruer kom vel på 5-6k

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener Stian kjøpte de ferdige,jeg kjøpte løse skruer og kanter til mine og for å si det pent så er det omtrent billigere å kjøpe ferdig oppussede fra ebay...

hmm å ja ;) ja det er ikke billig dette her :( men er verdt pengene! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm å ja ;) ja det er ikke billig dette her :( men er verdt pengene! :tilber:

Jeg handlet med Schmidt hvor jeg kjøpte skruer og ringer,anbefales absolutt...

send mail for kontakt info

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, det kan godt være.

Og ja, det er grisedyrt me deler til disse felgene...but then again, må jo ha noe å bruke pengene på: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.